Hippe bak die Defender
-
joepmuselaers
Hippe bak die Defender
En eindelijk zijn de tienderdochters toch om. In plaats van een mid-life crisis vinden ze pappa toch enorm hip omdat hij in zo'n leuke auto rijdt. Waarom? Onderstaand foto gespot in de meest 'hotte' kledingwinkel voor de jeugd 'Abercrombie' in de Leidesstraat in Amsterdam. Overigens heb ik gedurende de hele reis behoorlijk wat Defenders 'gespot' in Duitsland, Belgie en Nederland maar de grootste concentratie stond wel op de grachtengordel in A'dam
-
Landmarcs
Re: Hippe bak die Defender
joepmuselaers schreef:.... maar de grootste concentratie stond wel op de grachtengordel in A'dam
Dat geeft dan weer te denken. Hoe hip is de grachtengordel?
(Uhmmm ... mijn nabije omgeving heeft kennelijk een hoog grachtengordel-niveau.)
Groeten MarcS
PS Wat is er vlgs de huidige norm "hip" in Zweden? Ik weet nog wel dat jaren geleden de 2CV daar hoog scoorde bij de te goed bedeelde jeugd, en een besteleend was het helemaal (nl in Zweden bijna net zo zeldzaam als grachten).
-
Roger B.
joepmuselaers schreef:.... maar de grootste concentratie stond wel op de grachtengordel in A'dam
jahaaa, want een échte Land rover moet je hebben om daar te komen
gone
je wil niet weten hoe vaak er mensen blijven staan bij mijn onder de modder/zooi zittende 110.... om nog maar te zwijgen van de foto's die ze maken van m'n achterdeur
waar deze sticker zit:

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
- Whitehorse
En er kijken opvallend veel kinderen enthousiast naar me als ik langs rook en pruttel met de 110 en ze wijzen naar me! Ook meisjes! ( de kleine dan hè..
)
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110