Zo, laatste loodjes op het werk en vanavond auto laden voor een reis Sigtuna (Stockholm) - Göteborg, nachtboot naar Kiel en daarna Kiel - Bergen op Zoom. Met 4 kinderen is het altijd weer een onderneming. In Nederland staan naast familie bezoek ook bezoekjes aan pretpark (Efteling) en Amsterdam op de lijst dus we zullen nogal wat van het Nederlandse asfalt zien. Ben benieuwd hoe ik na 8 jaar het Nederlandse verkeer ervaar. Spijkerbanden zijn weer omgeruilt voor de zomerbanden. Presteren acceptabel op asfalt tot een snelheid van 115 km per uur. Tijd geboekt bij fd4x4centre.nl voor Tembo rack en snorkel. Goede gelegenheid nu ik in Nederland ben omdat transport naar Zweden niet echt rendabel is.
Post een berichtje als je me gespot hebt!
Joep
Zweedse Defender spotten in NL
-
joepmuselaers
-
Landmarcs
Re: Zweedse Defender spotten in NL
Ik zal opletten.
Zweedse auto's hebben bij mij altijd al een iets hogere attentie-waarde (vanwege Zweedse familie), en Zweedse Defenders natuurlijk extra (want Zweedse Defenders zijn dubbel zeldzaam).
Wat heb je voor zomerbanden?
D'r zijn (genoeg) zomerbanden die goed presteren zowel op als naast het asfalt - de betere AT's, en er zijn er zelfs die (ook) als winterband gelden.
Groeten MarcS
Zweedse auto's hebben bij mij altijd al een iets hogere attentie-waarde (vanwege Zweedse familie), en Zweedse Defenders natuurlijk extra (want Zweedse Defenders zijn dubbel zeldzaam).
Wat heb je voor zomerbanden?
D'r zijn (genoeg) zomerbanden die goed presteren zowel op als naast het asfalt - de betere AT's, en er zijn er zelfs die (ook) als winterband gelden.
Groeten MarcS
hallo Joep,
De komende tijd zal ik mijn ogen open houden in de stad. Ik kom dagelijks in Amsterdam en heb er de meeste 'thuis'defenders al wel een keer gespot, dus een zweedse zal een leuke afwisseling zijn
goede reis alvast
groetjes, Fenna
De komende tijd zal ik mijn ogen open houden in de stad. Ik kom dagelijks in Amsterdam en heb er de meeste 'thuis'defenders al wel een keer gespot, dus een zweedse zal een leuke afwisseling zijn
goede reis alvast
groetjes, Fenna

Kom je geen bakkie koffie doen dan???

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968