Autorijdend Nederland: Gefeliciteerd!

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re: Autorijdend Nederland: Gefeliciteerd!

Berichtdoor Edward » 31 Mar 2015, 19:36

Landmarcs schreef:Maarrrr .... hoever ben je met jouw rijdende werkplaats ... is ie al zover dat een leek denkt dat ie goed gerestaureerd is ??

Nou, aan het exterieur gaat ie iig niks meer doen Marc, bevalt hem veels te goed dat iedereen zo bang is voor dat wrak dat ie heel de weg voor zichzelf heeft. :mrgreen: :mrgreen:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

tim

Berichtdoor tim » 31 Mar 2015, 23:47

Ik heb mij hedenavond om 6.37 PM ingesmeerd met zonnebrandolie factor 77/230, de extra dikke(80w90), waardoor dit soort zeer kwalijke bijdrage's perfect van mij afglijden.. :lol: :lol:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 31 Mar 2015, 23:51

tim schreef:Ik heb mij hedenavond om 6.37 PM ingesmeerd met zonnebrandolie factor 77/230, de extra dikke(80w90), waardoor dit soort zeer kwalijke bijdrage's perfect van mij afglijden.. :lol: :lol:

Ohhh ... maar die 77/230 olie moet in de tussenbak (en de levertraan in het motorblok).

Groeten MarcS

Peter&Jessica

Berichtdoor Peter&Jessica » 01 Apr 2015, 14:08

Landmarcs schreef:PS Wees blij dat we hier (bijna) niks te zeggen hebben over de kentekenplaten, anders hadden we inmiddels allerlei extra ongein op de weg.

Bedoel je zoiets Marc?
Afbeelding
MVG,
---Peter.

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 02 Apr 2015, 01:14

Tjonge jonge zeg, dat er nog mensen zijn die reageren op zo'n topic.

O - N - G - E - L - O - O - F - L - I - J - K

Maar goed.

Edward schreef:Heb me er nog nooit druk om gemaakt...... Dus denk dat je het vooral zelf bent die zich druk maakt....... :shock: :shock:

Ik ook niet dus ..... Nee, ik heb slechts grote bewondering voor de kwaliteit van de media en .......... de bedenker van het Nederlandse kentekenregistratiesysteem, slechts dat wilde ik even uitdragen.

Edward schreef:Als ik me ooit druk ga maken om wat een ander vind van mijn voertuigen dan ga ik wel naar een psychiater.......

Dat was me al bekend want daar heb je jaren geleden al eens iets over geschreven, een soort profiel van jezelf zeg maar. Maar gelijk heb je want wat iemand van m'n auto's en motoren of van mij vindt zal me werkelijk een rotzorg zijn!
Maar naar zo'n zielenknijper gaan? Nee, denk het niet, die kunnen beter eerst zelf eens een paar jaar in therapie gaan!

tim schreef:Nou heb ik inmiddels 6 stuks cola tic achterover geslagen, maar ondanks het bijbehorende effect ervan kan ik in de verste verte niet bedenken wat nou een reden voor jou is geweest om zoiets alhier te poosten.., werkelijk

Ik leg het je uit: omdat dit een kroegverhaal bij uitstek is. Maar als slechts 6 cola's tic bij jou al het effect hebben dat je het allemaal niet meer begrijpt dan ........ :roll:
O ja, kijk ook eens heel goed naar mijn avatar want dat kan soms zeer verhelderend werken!. Treffender is mijn aard (karakter?) n.l. niet uit te beelden .........

Heel veel liefs uit het warme Portugal.

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 02 Apr 2015, 21:41

Rob Pt schreef:....
O ja, kijk ook eens heel goed naar mijn avatar want dat kan soms zeer verhelderend werken!. Treffender is mijn aard (karakter?) n.l. niet uit te beelden .........

Hmm.. dan lijk je mij geen aangenaam gezelschap.
Maar gelukkig lig jij daar niet wakker van, en ik ook niet. :lol:
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Terug naar “Kroeg”