Wát een ervaring. Na een uurtje theorie mochten we crossen en zijn we rustig aan begonnen met het verkennen van het parcours. Heerlijk om door die blubber te raggen en enthousiast met alle cursisten de instructeur te praten over mijn/onze (nieuwe) hobby. Ja, ik ben om. Ik ga dit meer doen. Ik ben al met een schuin oog aan het kijken naar een vervolgcursus en heb al gekeken naar de jaloersmakende sfeermakers in de Evenementen rubriek. Daar ben ik wel met de neus op de feiten gedrukt dat er heel wat aan het Rovertje verbouwd moet worden om met de grote jongens mee te kunnen rijden.
Ook via deze weg wil ik vooral instructeur Harrie Schouten en alle mede cursisten bedanken voor de ontzettend leuke en leerzame dag. Ik vind het erg grappig om te zien hoe verschillend mensen kunnen zijn, maar dit soort evenementen elkaar samen brengt. Je hebt een raakvlak en daar kan je niet lang genoeg over door praten. Hopelijk zien we elkaar snel weer een keer!
Op onderstaande foto's zijn er twee deelnemers te zien waarvan ik in het begin een beetje mijn twijfels had of die het wel gingen redden die dag. De Jimny deed niet onder aan de rest en vooral de Citroën C-crosser heeft de meeste aandacht getrokken. De Crosser kwam echt overal doorheen en omhoog, elke keer weer. Soms met een groter aanloopje dan andere, maar deed zijn werk écht goed! Ik zie een nieuwe club opkomen voor die jongens, haha.