https://www.youtube.com/watch?v=wWYVOmn27jI
Defender gepimpt!
Defender gepimpt!
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Roger B.
Re: Defender gepimpt!
tja......first we dump everything we didn't like...... alle techniek..... jong koop dan geen landrover maar een ami pickup als je die motor en techniek wil
gone
Ik snap je punt wel, maar vind het toch een gaaf project hoor. De eigenaar wilde een herinnering aan zijn overland reizen, prima toch? De lierbumper (komt van een Bronco) vind ik zelfs wel wat hebben (visueel dan, qua aanloophoek en onbereikbaar zijn van je lier niet zo praktisch). Kortom: leuk om naar te kijken... (volgens mij wil je niet weten wat dit gekost heeft...)
-----
'99 Defender 110 TD5
'90 Range Rover Classic 20th anniversary (te koop)
'02 Discovery TD5 (verkocht)
Check ons Croatia Trophy avontuur op http://www.muddog4x4.com
'99 Defender 110 TD5
'90 Range Rover Classic 20th anniversary (te koop)
'02 Discovery TD5 (verkocht)
Check ons Croatia Trophy avontuur op http://www.muddog4x4.com
tja, net zoals de swing aways achter de achterdeur,..... zou het toch anders doen
en het dash al helemaal
WTF
en een hondenkooi met twee stoeltjes..... voor de kids?? of de nanny/vrouw
en het dash al helemaal
en een hondenkooi met twee stoeltjes..... voor de kids?? of de nanny/vrouw
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Een ieder moet bouwen wat ie zelf leuk vind. Mijn cup of tea is het niet, maar als de eigenaar er maar gelukkig mee is.
Er is iig een hele shitload aan kapitaal in verdampt, dat is wel duidelijk......
Er is iig een hele shitload aan kapitaal in verdampt, dat is wel duidelijk......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Roger B. schreef:tja......first we dump everything we didn't like...... alle techniek..... jong koop dan geen landrover maar een ami pickup als je die motor en techniek wil
Weet niet of je met "jong" mij bedoeld? Als dat zo is, ben je weer erg denigrerend bezig, maar ach....who cares?
Wat ik wilde laten zien is hoever sommige mensen gaan en hoeveel geld ze bereid zijn te spenderen om hun eigen stempel ergens op te drukken.
Ik vind het totaal "over the top" maar prima als ze er gelukkig van worden.
Het is ook typisch amerikaans, kijk maar naar overhaulin en zo.
Iedereen mag zijn Def pimpen zoals hij of zij wil, dat is ook een beetje het leuke van de Def, maar ik ben toch ook een beetje een purist.
Het moet wel een echte Def blijven en niet iets wat onder je hoofdkussen moet omdat je bang bent dat er een krasje op komt....
Ik ben het dus erg eens met Edward.
En het was grappig bedoeld hoor!
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
tjezis.... snappen mensen of TS niet dat er gereageerd wordt op de inhoud... en niet op de persoon??
in mijn bescheiden optiek reageert Roger op de tekst van die ombouwgast in het filmpje...
in mijn bescheiden optiek reageert Roger op de tekst van die ombouwgast in het filmpje...
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
― Robert Downey Jr.
Interessant project dat zeker!
ppw schreef:tja, net zoals de swing aways achter de achterdeur,..... zou het toch anders doen![]()
Zelf vind ik die vergrendeling op de swing-aways wel vernuftig.
Fenna