Beste landrover rijders,
Ik heb meegedaan aan de Hella Facebook competitie en mijn video is verkozen tot een van de beste 10.
De prijs zijn 2 gigantische verstralers die ik graag op mijn auto wil monteren.
Met deze lampen wil ik graag zorgen voor 'day light in night time' tijdens de nacht trail en wellicht het bikkelweekend zodat iedereen de juiste tent weet te vinden. Ik zou jullie alle graag willen vragen om op de onderstaande link te klikken en te stemmen op Thomas.
http://luminator.hella.com/voting.php?l=nl
Hella facebook competitie
-
Landmarcs
Re: Hella facebook competitie
Tja, geen feestboek, dus geen feest jammer ...
Wel heel slim van feestboek, faciliteer een paar van dit soort verkiezingen en je kan de profielen weer verder invullen.
Groeten MarcS
Wel heel slim van feestboek, faciliteer een paar van dit soort verkiezingen en je kan de profielen weer verder invullen.
Groeten MarcS
-
Roger B.
Landmarcs schreef:Tja, geen feestboek, dus geen feest jammer ...
Groeten MarcS
dat is exact het punt.... om te stemmen moet je een accoordverklaring accepteren en geef je de adverteerder toestemming om via jouw profiel/in jouw naam, je facebookvrienden te benaderen
ik doe niet aan dat soort dingen mee (net zoals ik geen FB-spelletjes doe ... kunnen die spelletjes ook mijn FBvrienden niet lastig vallen met melding omtrent welke level ik in spelletje x bereikt heb, of hoeveel punten ik in spelletje y behaald heb....)
wat mij betreft, hoe cru het ook klinkt,... als je die lampen op je auto wil........ze zijn vast ook te koop,,,,
gone
Wat dacht je Thomas?
Bij de Land Rover gespot pagina op Facebook is je verzoek verwijderd omdat men (imho terecht) vind dat je filmpje slechte reclame is voor de LaRo-rijder. Dus dan probeer ik het maar hier.....
Marc
Bij de Land Rover gespot pagina op Facebook is je verzoek verwijderd omdat men (imho terecht) vind dat je filmpje slechte reclame is voor de LaRo-rijder. Dus dan probeer ik het maar hier.....
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
the beast of the country, ?? lekker off-roaden dan.... kan ik met m'n Volvo netzogoed.....
beetje een duim omlaag zeg maar....
beetje een duim omlaag zeg maar....
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
hmm, heb geen feestboek ..
Voor de gein heb ik wel even geprobeerd het filmpje te kijken en ik kwam niet verder dan 25 seconden...
Not-my-cup-of-tea, maar als jij er gelukkig mee wordt, veel succes Thomas
Fenna
Voor de gein heb ik wel even geprobeerd het filmpje te kijken en ik kwam niet verder dan 25 seconden...
Not-my-cup-of-tea, maar als jij er gelukkig mee wordt, veel succes Thomas
Fenna

Niks mis met dat filmpje Thomas!
(of het moet dat steenkolen Engels zijn) En een slechte naam aan de Land Rover rijder?? Omdat ie stevig over een landweg rijdt??? Dan ben je wel heeeel hypocriet!
Stemmen gaat niet want daarvoor moet idd dat platform ingeschakeld zijn en dat doet ik nie.
Stemmen gaat niet want daarvoor moet idd dat platform ingeschakeld zijn en dat doet ik nie.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Niet verkeerd gemaakt, alhoewel de beelden niet geheel aansluiten bij de wat stevige uitspraken..
En inderdaad, in die wat "verstikkende" houding van imagobewaking kan je ook maat houden.
Mooi ding Thomas en succes met de wedstrijd.
En inderdaad, in die wat "verstikkende" houding van imagobewaking kan je ook maat houden.
Mooi ding Thomas en succes met de wedstrijd.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
thomas lensvelt schreef:Beste landrover rijders,
Ik heb meegedaan aan de Hella Facebook competitie en mijn video is verkozen tot een van de beste 10.
De prijs zijn 2 gigantische verstralers die ik graag op mijn auto wil monteren.
Met deze lampen wil ik graag zorgen voor 'day light in night time' tijdens de nacht trail en wellicht het bikkelweekend zodat iedereen de juiste tent weet te vinden. Ik zou jullie alle graag willen vragen om op de onderstaande link te klikken en te stemmen op Thomas.
http://luminator.hella.com/voting.php?l=nl
Gestemd voor je!
-
Roger B.
ow........ is dat slecht voor het imago van de landrover rijder?
dan moet ik wel HEEEEL erg slecht voor dat imago zijn
dan moet ik wel HEEEEL erg slecht voor dat imago zijn
gone