Deze fraai afgewerkte daktent kom ik tegen. Goed verhaal en mooie materialen! Heeft hier al iemand ervaring mee?
Prijs/kwaliteit lijkt dik in orde!
Explorer Plus
Gordigear Rooftop Tents,..wie ervaring mee?
Gordigear Rooftop Tents,..wie ervaring mee?
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: Gordigear Rooftop Tents,..wie ervaring mee?
Ik heb sinds ruim een jaar de trailer tent, dus niet de daktent en die bevalt meer dan prima.
Tot dan toe hadden we van alles geprobeerd, Oztent, Autocamp daktent, Prime-tec, De Waard. (We kamperen al wat jaren.)
Ik heb eea vergeleken en het lijkt erop dat veel merken bij dezelfde aziatische fabrikant bestellen.
Uitzondering zijn de merken als Howling Moon, Hannibal e.d. Er is dan ook een behoorlijk prijsverschil met Gordigear, Prime-Tec etc. in vergelijking met de Zuid Afrikaanse merken.
De service van Gordigear en ik heb dan mn ervaring met de Duitse "tussenhandel " is perfect. Verzending, after sales etc. Allemaal prima.
Zegt allemaal niets over de daktent zelf, maar wel over de leverancier en ook dat is niet onbelangrijk.
Groet, Paul
Tot dan toe hadden we van alles geprobeerd, Oztent, Autocamp daktent, Prime-tec, De Waard. (We kamperen al wat jaren.)
Ik heb eea vergeleken en het lijkt erop dat veel merken bij dezelfde aziatische fabrikant bestellen.
Uitzondering zijn de merken als Howling Moon, Hannibal e.d. Er is dan ook een behoorlijk prijsverschil met Gordigear, Prime-Tec etc. in vergelijking met de Zuid Afrikaanse merken.
De service van Gordigear en ik heb dan mn ervaring met de Duitse "tussenhandel " is perfect. Verzending, after sales etc. Allemaal prima.
Zegt allemaal niets over de daktent zelf, maar wel over de leverancier en ook dat is niet onbelangrijk.
Groet, Paul
Def 2004 TD5 130 HCamperPU
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)