kroeggeleuter uit het topic oneten '84 Bodylift?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Scratch

kroeggeleuter uit het topic oneten '84 Bodylift?

Berichtdoor Scratch » 17 Nov 2014, 21:13

Edward schreef:
Scratch schreef:
Roger B. schreef:....... wat je nu als probleem beschreef blijft exact hetzelfde met een bodylift.............

Roger... jonge!! Wat PPW beschrijft als een bodylift wordt bedoelt als verhogen dmv veren/spacers/blokken :mrgreen:

Nee, met een body lift wordt bedoelt: het liften van de body tov het chassis. Dingen hebben een naam met een reden. ;)

Opletten Edward, topic starter bedoeld geen body lift ;)
Gr Eric

Scratch

Re: oneten '84 Bodylift?

Berichtdoor Scratch » 17 Nov 2014, 21:15

ToyRoverlander schreef:Dit:

Edward schreef:Dan zou ik gewoon een setje 2" spacers tussen je veren, shocks en de assen zetten. Kost weinig levert je redelijk wat hoogte onder je chassis en verder hoef je niets te vervangen. Moet je ooit aan nieuwe banden kun je nog kijken of je die iets hoger wilt en kunt monteren. ;)

En niet dit:
Scratch schreef:Persoonlijk zou ik investeren in 2" langere schokdempers en dislocatie cones. Tenzij je een 110 of 130 rijd zou ik de auto niet veel hoger maken dan standaard. De hoogte haal je uit de banden ;)

Geen dislocation cones gebruiken is mijn advies. Wedden dat dit topic ook weer totaal ontspoord in ellenlange discussies over wat wel en niet nuttig is, of logisch, of handig, of verstandig, of niet :mrgreen: 8-)

Koos, jij hoeft geen cones te plaatsen hoor !! Alleen voor coils :mrgreen:
Gr Eric

ToyRoverlander

Berichtdoor ToyRoverlander » 17 Nov 2014, 21:17

Ik zou voor best schroefveren willen hebben... heb alleen geen zin om dat WEER te verbouwen. Ik doe er een 4e blad bij en ga proberen een panhardstang te monteren 8-)
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.

Scratch

Berichtdoor Scratch » 17 Nov 2014, 21:18

Zo, weer met zijn allen een topic om zeep geholpen... :?
Gr Eric

Edward

Berichtdoor Edward » 17 Nov 2014, 21:29

Scratch schreef:Zo, weer met zijn allen een topic om zeep geholpen... :?

Je gaat zelf off topic en dan klagen??

Een bodylift is wat anders den verhogen. Dat weet TS nu. Net als het advies om, als ie wil verhogen dat met spacers te doen mits de huidige veren en shocks bevallen. Is dat niet het geval kan ie een hele set veren en shocks monteren.

Met daarbij ook het advies de beperking te accepteren en niks te doen behalve de wagen wassen na Markelo....
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Scratch

Berichtdoor Scratch » 17 Nov 2014, 21:37

Goh Edward, ik wist niet dat je boos werd :D

Ik wil PPW alleen behoeden voor onnodige kosten (waar hij zelf om vroeg) en voor onzinnige antwoorden zoals "wat ga je er mee doen!?" PPW wil iets verder komen dan dat hij nu doet. Meer niet.
Gr Eric

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 17 Nov 2014, 21:39

en als scratch dan zo goed weet wat PPW wil..... waarom was zijn eerste reactie dan dat een bodylift kan, maar veel werk ik, en dat je beter kunt verhogen in de vering??? maar wel briljant weer een topic om zeep geholpen en een moderator weer een half uur werk bezorgd...... top kerel!
gone

Scratch

Berichtdoor Scratch » 17 Nov 2014, 21:47

Roger B. schreef:en als scratch dan zo goed weet wat PPW wil..... waarom was zijn eerste reactie dan dat een bodylift kan, maar veel werk ik, en dat je beter kunt verhogen in de vering??? maar wel briljant weer een topic om zeep geholpen en een moderator weer een half uur werk bezorgd...... top kerel!

Aha, Roger, ook ff mee doen.

"Body lift kan" was om te voorkomen dat "veel plegers" de topic starters meteen zouden afschieten...

Nu jij weer...
Gr Eric

Roger B.

Re: kroeggeleuter uit het topic oneten '84 Bodylift?

Berichtdoor Roger B. » 17 Nov 2014, 22:13

laatste wat ik er hier over zeg...... als iemand om bodylift vraagt krijgt ie bodylift antwoord...

als jij dan de wijze wijze bent die alles vooraf weet en weet wat een ander denkt.... prima jong... moet je vooral nog veel doorbrabbelen en topics vervuilen..... helaas ben je niet de enige die zichzelf graag allerlei verhaaltjes ziet posten die nul komma nul met het topic te maken hebben.... alsof moderatoren er alleen zijn om die rotzooi weer op te ruimen
gone

ppw

Re: kroeggeleuter uit het topic oneten '84 Bodylift?

Berichtdoor ppw » 17 Nov 2014, 22:24

:mrgreen: :D :lol:
Guys; er staat niet voor niets een vraagteken achter m'n onderwerp ;)
En OT- kan ikzelf ook als de beste
Wil gewoon weten of en hoe ik meer speling heb :mrgreen:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Terug naar “Kroeg”