Hallo forum,
Binnenkort ga ik voor twee jaar naar het buitenland maar zonder de auto. Weet iemand waar ik mijn Disco II binnen en droog kan stallen (als het kan met aansluiting van een druppellader).
Locatie maakt niet heel veel uit aangezien hij toch twee jaar blijft staan.
Stalling
Re: Stalling
Twee jaar is een eind. Naast stalling zou je iemand willen die hem af en toe eens start. Warm draait en eigenlijk ook nog even warm rijdt. Anders heb je na twee jaar misschien best een hoop werk aan wat keringen ed. Remmen die vas zitten enz enz. Kun je hem niet meenemen?
Alvast een fijn verblijf in Afrika.
Groet Jan
Alvast een fijn verblijf in Afrika.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Hoi,
Helaas geen Afrika maar gewoon in London werken...
Ik ben het met je eens dat af en toe starten, rondje rijden etc wel makkelijk is. Maar droog staan is denk ik wel het allerbelangrijkste.
Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag.
Helaas geen Afrika maar gewoon in London werken...
Ik ben het met je eens dat af en toe starten, rondje rijden etc wel makkelijk is. Maar droog staan is denk ik wel het allerbelangrijkste.
Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag.
Discovery II (1999).
Sit back, relax and enjoy the view!
Sit back, relax and enjoy the view!
Indien het alleen om stallen gaat, misschien is een caravan stalling dan een optie?
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
-
Roger B.
ik neem aan dat ie gedurende die twee jaar geschorst is....rondje rijden wordt dan wat lastig zonder kans op duur rondje
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:ik neem aan dat ie gedurende die twee jaar geschorst is....rondje rijden wordt dan wat lastig zonder kans op duur rondje
Een APK-rit met ontheffing, die hoeft niks te kosten ... behalve dan de APK natuurlijk.
Groeten MarcS