Waterrover schreef:Mocht je een defender overwegen, wacht dan nog even. Ik verwacht dat de laatste modellen die van de band afrollen vol met leuke gadgets zitten en alles voor een acceptabele prijs. Het einde van een icoon,voor degene die zich deze nostalgie nog eigen willen maken...ff flink doorsparen en goed opletten.
Als ik de laatste 15 jaar de "actie-modellen" zag dan liet meneer LandRover je diep in de buidel tasten voor de gadgets.
Sowieso lijkt het er meer op dat ze liever geen nieuwe Defenders meer verkopen (3-4 maanden levertijd, van die 3-4 maanden is dan 2 maanden "bedenktijd" voor de fabriek, en dan nog is de auto incompleet).
Ik zou dus, als ik nu een nieuwe zou bestellen gewoon goed kijken wat ik zou willen ... om precies te zijn weet ik wel wat ik zou willen: een "grijze" 110SW "E-type" met gewone lak, en als opties: Utility-Pack, Cold-Climate-Pack & Electrische ramen (staat zo niet in de NL-folder, maar is zo wel buitenslands te koop - buitenslands "moet" je overigens ook het alarm aanvinken als je een alarm wilt).
Groeten MarcS