In het terrein schakel ik dan juist extra de achterlocker in om zoveel mogelijk vermogen op de grond te krijgen, met zoveel mogelijk grip. Dan lukt het meestal al wel. Voorlocker gebruik ik eigenlijk amper. Ik sleep dan natuurlijk wel vooruit, wil tenslotte wel zien waar ik heen ga
defender opvolger eind 2016 verwacht..
- ToyRoverlander
Re: defender opvolger eind 2016 verwacht..
In het terrein of op straat?
.
In het terrein schakel ik dan juist extra de achterlocker in om zoveel mogelijk vermogen op de grond te krijgen, met zoveel mogelijk grip. Dan lukt het meestal al wel. Voorlocker gebruik ik eigenlijk amper. Ik sleep dan natuurlijk wel vooruit, wil tenslotte wel zien waar ik heen ga
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.
-
Roger B.
dat ligt er maar aan ...op ondergrond met gebrek aan grip maar wel rechtuit kan ik me voorstellen dat met lockers wel lukt en zonder niet
ook in uk wifi
ook in uk wifi
gone
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Landmarcs
Woorden schieten me tekort ...
Sorry voor deze verknipte versie: onverknipt loop ik tegen de "randvoorwaarden".
De scan komt uit de Volkskrant van ??? en werd mij toegemaild door een niet-LandRover vriend.
Groeten MarcS
Sorry voor deze verknipte versie: onverknipt loop ik tegen de "randvoorwaarden".
De scan komt uit de Volkskrant van ??? en werd mij toegemaild door een niet-LandRover vriend.
Groeten MarcS
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
-
Landmarcs
Dank VeeTee,
Alleen zie je hier de beperkingen van de 1000x1000 grens. Ook bij een bescheiden aantal mB speelt die grens mij soms parten.
Groeten MarcS
Alleen zie je hier de beperkingen van de 1000x1000 grens. Ook bij een bescheiden aantal mB speelt die grens mij soms parten.
Groeten MarcS
-
Roger B.
tja, weet zo'n typisch stuk van een of andere sukkel die er verdomd weinig van af weet
in 48 bestond de defender nog niet, die is er pas sind 89, en als je al eerder de naam wil gebruiken... dan pas sinds de schroefvering... Met ford onderdelen begin je niet veel aan een defender van voor 2007 en bij series nog veel minder.... en ook die "bewezen simpele techniek gaat echt wel stuk en zeker bij die oudjes boven gemiddeld vaak.... Landrovers van tegenwoordig (ja, die met al die onnodige techniek) gaan minder vaak stuk dan landrovers destijds toen het merk zijn "naam" kreeg....
leuk verhaaltje, maar er staat een boel onzin in
in 48 bestond de defender nog niet, die is er pas sind 89, en als je al eerder de naam wil gebruiken... dan pas sinds de schroefvering... Met ford onderdelen begin je niet veel aan een defender van voor 2007 en bij series nog veel minder.... en ook die "bewezen simpele techniek gaat echt wel stuk en zeker bij die oudjes boven gemiddeld vaak.... Landrovers van tegenwoordig (ja, die met al die onnodige techniek) gaan minder vaak stuk dan landrovers destijds toen het merk zijn "naam" kreeg....
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:leuk verhaaltje, maar er staat een boel onzin in
Precies ... een leuk onzinnig verhaaltje.
30 jaar geleden toe de schroefveren onder de toen nog niet Defender kwamen was dat best revolutionair, om nog eens een ander punt te noemen.
De Turbo-diesel was toentertijd ook iets "moderns" (ook al bleek vrij snel daarna dat het niet zo'n goede greep geweest was).
Verder klopt jouw obeservatie:
De LandRovers zijn eerder betrouwbaarder als onbetrouwbaarder geworden, en lekken ook steeds minder (en dat dan niet omdat de olie op is).
De Defender spant daarbij de kroon, want toch nog steeds erg beperkt qua electronica en gadgets.
Groeten MarcS
PS Is die 1000x1000 beperking niet een beetje onhandig. Een beperking in mB is toch genoeg ?
- Erik Peters
Landmarcs schreef:Woorden schieten me tekort ...
Groeten MarcS
De Telegraaf had een maand geleden ook al zoiets in een zaterdag-bijlage staan, zag ik toevallig een keer tijdens een koffiepauze.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Roger B. schreef:tja, weet zo'n typisch stuk van een of andere sukkel die er verdomd weinig van af weet![]()
Het is toch leuk dat iemand nog zo'n simpel en romantisch beeld heeft van een auto. Kom om zo'n insteek van een verhaal maar eens bij een ander merk auto.
Btw, hier wordt de Defendert verromantiseerd, maar wat dacht je van al die verhalen van mensen die een Eend of Kever als eerste autootje hadden en die er helemaal hoteldebotel op waren. In hun ogen waren dat ook fantastische voertuigen.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)