Forum,
Ik weet niet of dit bestaat, misschien dat jullie me verder willen helpen: ben op zoek naar een honden rek (die zijn er voldoende) die je kan oprollen. Dus een soort van verticale afdekhoes die je normaal voor de achterbak van een Disco II gebruikt maar dan uiteraard met gaas oid zodat je nog wel naar achteren kan kijken. De originele afdekhoes van een Disco II wil ik ook nog blijven gebruiken.
Weet iemand hier iets voor?
Oprolbaar hondenrek?
Oprolbaar hondenrek?
Discovery II (1999).
Sit back, relax and enjoy the view!
-
Roger B.
Re: Oprolbaar hondenrek?
volvo heeft dat vaak wel, maar het is lang niet zo stevig als een echt rek.
voor de disco 2 heb ik het nog nooit gezien.
het originele rek van een D2 pak je er in 2 minuten uit... twee wartels beneden losdraaien, uit de onderste vergrendeling klikken en boven uithaken...klaar...
enige reden waar ik het voor demonteerde was als de bank afgeklapt moest voor lading... verder zat ie er altijd in
voor de disco 2 heb ik het nog nooit gezien.
het originele rek van een D2 pak je er in 2 minuten uit... twee wartels beneden losdraaien, uit de onderste vergrendeling klikken en boven uithaken...klaar...
enige reden waar ik het voor demonteerde was als de bank afgeklapt moest voor lading... verder zat ie er altijd in
gone
Roger,
Dank je wel. Weet dat BMW het ook heeft, vandaar dat ik op het idee werd gebracht. Punt is dat ik af en toe lading moet vervoeren en met een kind van 5 maanden op de achterbank wil ik niet dat hij die lading moet terugkoppen - is niet heel goed. Als je het makkelijk kan verwijderen is het denk ik wel een idee.
Jij hebt toevallig niet een originele versie van de Disco II liggen
Dank je wel. Weet dat BMW het ook heeft, vandaar dat ik op het idee werd gebracht. Punt is dat ik af en toe lading moet vervoeren en met een kind van 5 maanden op de achterbank wil ik niet dat hij die lading moet terugkoppen - is niet heel goed. Als je het makkelijk kan verwijderen is het denk ik wel een idee.
Jij hebt toevallig niet een originele versie van de Disco II liggen
Discovery II (1999).
Toevallig zag ik er net een op marktplaats, wel voor een vogue, misschien kun je er iets mee, ze zijn er dus ook voor landrover. Verder geen ervaring mee.
http://link.marktplaats.nl/863310557
http://link.marktplaats.nl/863310557
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Niet oprolbaar maar opvouwbaar: een tripnet. Simpel, goedkoop en eventueel zelfs zelf te maken van oude gordels.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968