Volgens mij is het alweer een aardige tijd geleden dat wij bij Huize Ray tesamen kwamen, niet?
Misschien animo omdat op niet al telange termijn weer eens op te pakken?
Of is Ray's locatie niet meer beschikbaar voor Keldertaart, Spies in ongeevenaarde dipsaus, kaasblokjes, borrelnootjes, Hermans specialeweetikveelhoedieovenheet opstookpot, fruitige sapjes van allerlei soorten enz enz?
Een avondje te Nijmegen/OGT
Een avondje te Nijmegen/OGT
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
Re: Een avondje te Nijmegen/OGT
twee weken terug was er nog OGT in Fürstenau, maar ja, daar heb je je zoals gewoonlijk weer niet laten zien, want als dat gebakje van je iets moet gaan presteren in het terrein, dan geeft Floris doorgaans "niet thuis"
tja, drukke periode voor de deur.... 4-9 november is engelandbezoek
gone
Roger B. schreef:twee weken terug was er nog OGT in Fürstenau, maar ja, daar heb je je zoals gewoonlijk weer niet laten zien, want als dat gebakje van je iets moet gaan presteren in het terrein, dan geeft Floris doorgaans "niet thuis"![]()
Het is eerder dat ie weet dat ie te lui is om hem daarna schoon te maken.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
waarom zou ie hem DAN wel schoon maken, doet ie anders ook nooit

gone
Roger B. schreef:twee weken terug was er nog OGT in Fürstenau, maar ja, daar heb je je zoals gewoonlijk weer niet laten zien, want als dat gebakje van je iets moet gaan presteren in het terrein, dan geeft Floris doorgaans "niet thuis"![]()
Ik dacht oprecht dat dat vooralsnog niet doorging wegens te weinig animo, ik meende dat jij ook daar melding op de site van had gemaakt, lees de moeizame strat qwa belangstelling, dus geen melding van niet doorgaan.
Dat neemt niet weg dat ik toch niet was meegegaan
Het is zo frustrerend om telkens weer de fenominale terreinwaardigheid van mijn 110 niet kunnen laten zien , evenals de niet onder woorden te brengen capaciteiten van de eigenaar aangaande 4X4 skills
Echter, de gedachte dat bovenstaand gemis niet slechts door jullie gedragen wordt, doet mijn schuldgevoel iets verminderen.
Dat heelt...
110 HT 200 Tdi 1989.
Edward schreef:Het is eerder dat ie weet dat ie te lui is om hem daarna schoon te maken.![]()
Lui??, ik??
Und du dann??
er is geen menselijke handeling te verzinnen waar jij geen stuk gereedschap voor in huius hebt!!
Komt nou maar in het weekend van 1/2-11 naar johnny, met koffie en koeken, kunnen we bij kletsen en laat ik je zien hoe je onordentelijk kozijnen uit een huis trekt, en hoe je nog rampzaliger de nieuwe exemplaren er in jast!
110 HT 200 Tdi 1989.
tim schreef:Edward schreef:Het is eerder dat ie weet dat ie te lui is om hem daarna schoon te maken.![]()
Lui??, ik??
Und du dann??
er is geen menselijke handeling te verzinnen waar jij geen stuk gereedschap voor in huius hebt!!![]()
![]()
Komt nou maar in het weekend van 1/2-11 naar johnny, met koffie en koeken, kunnen we bij kletsen en laat ik je zien hoe je onordentelijk kozijnen uit een huis trekt, en hoe je nog rampzaliger de nieuwe exemplaren er in jast!
Sgoe, moet hem nog een diff terugbezorgen en dan kan ik jou meteen schaamteloos misbruiken om een bank af te leveren in Gouda. Dan hoef ik tenminste niet naar dat gat.
Edward van Vugt
Dak is bij deze gereserveerd. 
110 HT 200 Tdi 1989.
Was er ook niet ooit zoiets als de Heerlijkheid te Oosterhout op woensdag? Aangezien tegenwoordig maandag de nieuwe woensdag is (de dag waarop ik al 6 jaar een vaststaand afspraakje heb met mijn twee vriendinnetjes Quick & Flupke) kan ik voor de verandering een keer of wat aanschuiven. Weekenden blijven voorlopig enorm lastig helaas.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Fijn dat het voor jou goed uitpakt. Lees in de pers vaak dat er soort van wurg contracten op cafe's zitten. Dat ze allen maar pruducten van een brouw groep mogen schenken. Kom niet de horeca wereld dus lees/ kijk alleen maar nieuws en achter gronden.
FSL: