Electro Defenders even in Nederland
Re: Electro Defenders even in Nederland
Zo zie je door de bomen het bos niet meer, danwel ben je door de bovenleidingen de draad kwijt!

Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Ha ha ha, leuke woordspelingen.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Landmarcs
VeeTee schreef:Zo zie je door de bomen het bos niet meer, danwel ben je door de bovenleidingen de draad kwijt!![]()
![]()
Daarom hebben de nieuwere Arnhemse trolley-bussen een VW-dieseltje + generator om in geval van "de draad kwijt" autonoom verder te kunnen naar waar ze de draad weer kunnen oppakken.
Ik heb dat wel eens meegemaakt: bus stopt ongeplanned op een kruispunt omdat er "een draadje los zat". Na het inhalen van de trolleys starte er een luidruchtig motortje en reed de bus naar daar waar de trolleys weer op de draad gezet konden worden. Het klinkt niet lekker zo'n klein dieseltje dat met veel toeren de bus laat rijden maar het werkt. Die modernere trolley-bussen zijn overigens verder maar "so-so", het is bijna een gewone bus maar dan bijna stil -- de oude met zo'n halve-maan vormige achterruit hadden een heel leuke "sound", deels langsbanken en straalden een onverwoestbare degelijkheid uit.
Groeten MarcS
-
Roger B.
blijft onvoorstelbaar dat jij elk landrover topic over fietsen of treintjes of treinachtige bussen kunt laten gaan 
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:blijft onvoorstelbaar dat jij elk landrover topic over fietsen of treintjes of treinachtige bussen kunt laten gaan
Roger B.
Ik weet dat je een lichte allergie heb tegen spoorse zaken ... maar je slaat hier de verkeerde hond.
Kijk even goed naar de opvolgende berichten .... ik ben niet begonnen over trams ... ik heb die tram juist weer teruggefloten ... en we hebben het nu ten minste over een wegvoertuig op rubber.
En bedenk dat Arnhem inmiddels heel blij is dat ze de trolleybus niet hebben afgeschaft ... (ik denk dat heel wat steden jaloers zijn).
Groeten MarcS
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Ik lees net dat het spul weer naar de UK is afgevoerd, accu's konden niet meer geladen worden.
Lucas kwaliteit zeker
Groet Ron
Lucas kwaliteit zeker
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Engelsen en engineering....... jammer maar helaas.
Maat van me heeft een Tesla, ik ben om! Wat een superleuk speelgoed!!! Hij heeft net een nieuwe besteld, 4WD en 700 pk........
Toch maar weer eens prioriteit geven aan geld verdienen.

Maat van me heeft een Tesla, ik ben om! Wat een superleuk speelgoed!!! Hij heeft net een nieuwe besteld, 4WD en 700 pk........
Toch maar weer eens prioriteit geven aan geld verdienen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Ron63 schreef:http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/metropool/article27404676.ece/Op-wildsafari-in-Noordwijk-met-een-fluisterende-landrover-video?lref=SL_5
Ze deden het weer
Ik was gister ook op "Safari" bij SBB, maar dan in het (groene) hart van Nederland, dwz de Westbroekse Zodden ... en gewoon op diesel.
Een Tesla, ook al is die 4x4 en heeft ie meer dan teveel PKs, blijft al steken op iets teveel brandnetels.
Groeten MarcS