Waarschuwing zuid engeland

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

Re: Waarschuwing zuid engeland

Berichtdoor Roger B. » 28 Okt 2014, 16:18

heb al vaak zat met de contactsleutel een defender deur open gemaakt, ook bij gloedje nieuwe defenders die net van de autotransporter af kwamen.... zou ook nie de bedoeling zijn dacht ik
gone

donkeasy

Berichtdoor donkeasy » 28 Okt 2014, 17:24

LandMarcs schreef:En ... als je 380 (of iets anders) op het knipperlicht-draadjes zet gaat er vast iets stuk,
of dat nu handig is (of je 380 V zo op straat zo bij de hand hebt?) ...
de ECU zal dan vast niet makkelijker te benaderen zijn.

Je hebt voor een paar tientjes zelfs 20 miljoen Volt op zak, :twisted:
maar ben bang dat ie dan wel compleet in de hens vliegt, marc : :(

http://www.ebay.com/itm/BLACK-Runt-20-M ... 3396deb914

Edward

Berichtdoor Edward » 28 Okt 2014, 23:16

Of je er nu 10, 12, 100, 380 of 10 miljoen volt opzet. Je maakt me niet wijs dat het enig resultaat oplevert behalve een opgerookt onderdeel. :shock: :shock:

En het is ook helemaal niet nodig want het hok is zo mee te nemen. En ja, me is uit de doeken gedaan hoe en wat en nee, dat gaat ik nie op internet vertellen nie. :lol: :lol:

Maar dat het bedroevend simpel is weet iedere autodief allang! Kijk maar hoeveel van die hokken er in UK verdwijnen........
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Coen83

Berichtdoor Coen83 » 29 Okt 2014, 18:34

Roger B. schreef:heb al vaak zat met de contactsleutel een defender deur open gemaakt, ook bij gloedje nieuwe defenders die net van de autotransporter af kwamen.... zou ook nie de bedoeling zijn dacht ik

Ik dacht dat het de bedoeling was dat je met de contactsleutel de bestuurdersdeur kunt open maken? Heeft iemand me ooit verteld...
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 29 Okt 2014, 19:56

Coen83 schreef:
Roger B. schreef:heb al vaak zat met de contactsleutel een defender deur open gemaakt, ook bij gloedje nieuwe defenders die net van de autotransporter af kwamen.... zou ook nie de bedoeling zijn dacht ik

Ik dacht dat het de bedoeling was dat je met de contactsleutel de bestuurdersdeur kunt open maken? Heeft iemand me ooit verteld...

:lol: scherp opgemerkt Coen
110-Td5 X-tech 2006

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 29 Okt 2014, 20:01

Coen83 schreef:

Bij de Puma is dat in ieder geval wel de bedoeling.
(En bij mijn oude trouwe Td5 was er op een gegeven monent iets mis met het achterdeurslot: dat werkte alleen bij tegendraads draaien: als je de sleutel eerst naar dicht draaide en daarna rustig terug naar de middenstand dan nam deze laatste beweging het slotpalletje mee en was ie open (voor dicht dus eerst naar open draaien en dan rustig naar de middenstand).

Maar 't is niks nieuws onder de zon: Bij de oude Golf was er slechts een beperkte set sleutel-varianten en soms was zelfs een sleutel "universeler" als de andere (dus wel met de sleutel van auto a ook auto B openen en niet omgekeerd -- been there seen that !! ).

Groeten MarcS

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 29 Okt 2014, 21:12

als het wel de bedoeling was, dan waren er verdomd veel waar het niet bij werkte :lol:

ik heb het over de defenders (300Tdi en misschien vroege Td5's) met een plat metalen klein sleuteltje voor de deuren en een ietwat rechhoekig plastic handvat aan de contactsleutel...
gone

donkeasy

Berichtdoor donkeasy » 29 Okt 2014, 23:49

heb ik potverdorie net 52 euro geïnvesteerd in een nieuw set sloten,
moet ik ze allemaal uitwonen met de contactsleutel,
moet niet gekker worden! :shock: ,

Terug naar “Kroeg”