middagje spelen in Fürstenau
Re: middagje spelen in Fürstenau
Het moment dat je "K#T" roept spreekt boekdelen

Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
-
marcel vonk
Dit is nu wat Gerard laats bedoelde met moderatie!!!! Volgens mijn zeer bescheiden mening hoort dit niet thuis onder evenementen, volgens mij hoort dit ergens anders thuis in denk zelf in de Kroeg!!
Het goede nieuws is dat er weer iemand met een grote smile heeft rond gereden in een Land Rover, en zonder dat ze het weet besmet is met het virus!! En zoals we allemaal weten gaat dat nooit meer weg...............................maar verder is het onschuldig.
Het goede nieuws is dat er weer iemand met een grote smile heeft rond gereden in een Land Rover, en zonder dat ze het weet besmet is met het virus!! En zoals we allemaal weten gaat dat nooit meer weg...............................maar verder is het onschuldig.
-
Roger B.
nou, toen ik begon was het een verslagje.... inmiddels gaat het meer over de motor en kan ie bijna in techniek....
en onder evenementen staat toch echt als voorbeelden wat er onder thuis hoort "terreinen"
en onder evenementen staat toch echt als voorbeelden wat er onder thuis hoort "terreinen"
gone
-
marcel vonk
Edward heeft ook een heel terrein om zijn huis
maar evenementen is volgens mij iets waar info wordt gegeven voor een grote groep: wanneer waar en hoe en dat kan dan ook een terrein betreffen.
Verslagje van jullie dagje uit is leuk, maar volgens mij slecht aan te merken als evenement.
Verslagje van jullie dagje uit is leuk, maar volgens mij slecht aan te merken als evenement.
Nieuw forum deel: 'Afgelopen evenementen, reizen en overige momenten' 
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
-
Roger B.
Motor is afgeschreven en de HSE wordt gesloopt, drijfstang gebroken, gat in motorblok net boven het carter, maar veel erger de 8e cilinderbus is onderaan ook een stuk uit geslagen.
inmiddels een DSE geregeld die ik nu aan het repareren ben om als vervanger van de HSE te gaan gebruiken
inmiddels een DSE geregeld die ik nu aan het repareren ben om als vervanger van de HSE te gaan gebruiken
gone