Moderatie

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Gerard

Moderatie

Berichtdoor Gerard » 03 Aug 2014, 19:33

Waarom wordt er niet gemodereerd op het item "SPOED: hulp gevraagd: Russische Land Rover Club?" (forum: Reizen)

De poster heeft een echt concrete hulpvraag en geeft ook nog eens aan dat hij niet zo'n beste internetverbinding heeft.
Dan komt er een redelijk on-topic reactie van Roger en vervolgens allerlei "l*lverhalen" tot en met "Havelte avonturen" aan toe ...

Gelukkig neemt Wiilem_G de moeite om -n.b. vanuit China- weer met echt advies te komen.

Goed bezig mannen! :mrgreen:

Gerard

Roger B.

Re: Moderatie

Berichtdoor Roger B. » 03 Aug 2014, 23:14

Had jij je moderatorschap niet aan de wilgen gehangen?

Ernst heeft aangegeven dat ie waarschijnlijk morgen zijn onderdelen krijgt.... dus zijn probleem is opgelost blijkbaar......
gone

ppw

Berichtdoor ppw » 03 Aug 2014, 23:23

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Scratch

Berichtdoor Scratch » 14 Sep 2014, 10:08

Roger B. schreef:Had jij je moderatorschap niet aan de wilgen gehangen?

Roger, dit antwoord is moderator onwaardig! En verder denk ik dat Gerard de afgelopen 20 jaar genoeg heeft betekend om zijn vraag te honoreren...
Gr Eric

ernsts

Berichtdoor ernsts » 14 Sep 2014, 15:54

Hallo heren,

Ik zie dit bericht nu pas omdat hij door de laatste posting weer boven komt drijven.

Ten eerste (en als aanvulling op wat ik toentertijd in het topic zelf heb geschreven): Dank voor alle reacties. Ik heb inderdaad meerdere sms-jes ontvangen met bruikbare tips en ook in het forum zelf. Die sms-jes heb ik op geantwoord, hoop dat dat is aangekomen.

Nog even hoe het is afgelopen:
De nieuwe koppakking is uiteindelijk via een Russisch distributiekanaal van Moskou naar Zlatoust gekomen, duurde een kleine week. Opsturen vanuit NL of UK had geen zin vanwege de net op dat moment opkomende boycot: geen enkele leverancier kon garanderen dat het aan zou komen en al helemaal niet hoe wanneer. Vandaar mijn oproep voor bronnen in Rusland.

Met het demonteren bleken ook scheurtjes in de cylinderkop. Daar hebben we nog contact met Rob Stewart over gehad die ons ook goed advies heeft gegeven.

Al met al is die LaRo met een nieuwe pakking en de oude cylinderkop niet verder mee oostwaarts gegaan. De turbo bleek ook kapot. Na bij elkaar een ruime week wachten en repareren (met veel hulp van locals!) is de auto op eigen kracht retour naar Nederland gereden, waar ze behouden zijn aangekomen. Inmiddels is hij gerepareerd en rijdt weer!

De overige twee auto's zijn verder gegaan en hebben de trip tot aan de grens van Kazachstan met China en Mongolië (en weer terug) zonder echte problemen volbracht.

Dank voor jullie input!
Groet,
Ernst

ES-140812-1960 [800x600].jpg
Defender 90 Td5 CSW 2002

Terug naar “Kroeg”