OT, leuke dingen voor jongens 12/14 jaar.
Re: OT, leuke dingen voor jongens 12/14 jaar.
http://www.klimbosgooieemland.nl/nl/ leuk voor kids vanaf 7 tot en met volwassenen
-----
'99 Defender 110 TD5
'90 Range Rover Classic 20th anniversary (te koop)
'02 Discovery TD5 (verkocht)
Check ons Croatia Trophy avontuur op http://www.muddog4x4.com
'99 Defender 110 TD5
'90 Range Rover Classic 20th anniversary (te koop)
'02 Discovery TD5 (verkocht)
Check ons Croatia Trophy avontuur op http://www.muddog4x4.com
Paar dagen Maka..... Ideaal! 
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Is omgeving waarin MAKA ligt ook leuk, zonder op de camping te verblijven? Ieder z'n ding, maar wij verblijven dan liever in een huisje of hotelletje...
Ik ben een beetje een groene route aan 't uitstippelen richting Frankrijk, m.b.v. Greenlane routes uit een Frans tijdschrift.
Ik ben een beetje een groene route aan 't uitstippelen richting Frankrijk, m.b.v. Greenlane routes uit een Frans tijdschrift.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
Dommel schreef:Is omgeving waarin MAKA ligt ook leuk, zonder op de camping te verblijven? Ieder z'n ding, maar wij verblijven dan liever in een huisje of hotelletje...
Wij hebben een stukje voorbij Maka in een heel cool hotelletje gezeten. Kan de baas wel eens vragen waar, want mijn geheugen heeft de kwaliteiten van een Land Rover......
De omgeving daar is zeer de moeite waard, we hebben er erg mooie wegen en paden gereden.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Even tussendoor; veel dank voor jullie bijdrage's
Kan het zeer waarderen.
Ik heb de link inmiddels doorgestuurd naar de mensen in kwestie, zodat ze het zelf 1:1 kunnen volgen.
Kan het zeer waarderen.
Ik heb de link inmiddels doorgestuurd naar de mensen in kwestie, zodat ze het zelf 1:1 kunnen volgen.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Thanx Edward,
Ik zie je info graag tegemoet. M'n chef merkte net al op dat 't niet een 4x4 vakantie moet worden. Beetje over stoffige paden oké, maar ze wil niet in Frans middle of nowhere vast komen te staan.
Ardenne lijkt mij leuk om de vakantie te starten. Beetje ravotten met de honden, zwemmen en kanoën.
Ik zie je info graag tegemoet. M'n chef merkte net al op dat 't niet een 4x4 vakantie moet worden. Beetje over stoffige paden oké, maar ze wil niet in Frans middle of nowhere vast komen te staan.
Ardenne lijkt mij leuk om de vakantie te starten. Beetje ravotten met de honden, zwemmen en kanoën.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
-
Roger B.
in waals belgie is het berijden van onverharde bospaden verboden, hou dat even in mind... las dat ze je er je auto voor in beslag kunnen nemen.
zie ook opmerking hierover van christiaan in een ander topic.... ik meen in het "reizen"forum
zie ook opmerking hierover van christiaan in een ander topic.... ik meen in het "reizen"forum
gone
Weet ik, ik wilde in Frankrijk een greenlane route rijden.
We zijn niet de type mensen die rechtstreeks (liefst 's nachts) naar vakantiebestemming rijden. We rijden overdag en zodra we wegrijden is vakantie begonnen. Niks moet, alles mag.
Wil dan ook in Ardenne poosje verblijven.
We zijn niet de type mensen die rechtstreeks (liefst 's nachts) naar vakantiebestemming rijden. We rijden overdag en zodra we wegrijden is vakantie begonnen. Niks moet, alles mag.
Wil dan ook in Ardenne poosje verblijven.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
2keer op een camping gestaan die paar bochten eerder ligt dan Maka, Maka start hier ook zijn kano tochtje.
www.campinglesochay.be
je kan varend naar Maka en als je die Land Rover malloten zat bent ga je weer snel terug naar je eigen stek
groet Ron
www.campinglesochay.be
je kan varend naar Maka en als je die Land Rover malloten zat bent ga je weer snel terug naar je eigen stek
groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Dommel schreef:Thanx Edward,
Ik zie je info graag tegemoet.
http://www.laferronniere.be/index2.php? ... -het_hotel Deze is het volgens de chef. Paar kilometer bij Maka vandaan en erg comfortabel.
Edward van Vugt