Ik heb mijn brug bij de straler liggen om te stralen en te spuiten. De Koni kleuren vind ik wel mooi klassiek aan doen alleen ik heb nog geen nummers gevonden.
OT Ral kleuren Koni hefbrug
OT Ral kleuren Koni hefbrug
Weet iemand de Ral nummers van een Koni hefbrug?
Ik heb mijn brug bij de straler liggen om te stralen en te spuiten. De Koni kleuren vind ik wel mooi klassiek aan doen alleen ik heb nog geen nummers gevonden.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Re: OT Ral kleuren Koni hefbrug
Roger B. schreef:rood en gebroken wit bedoel je?
Ja, dat is de info die de spuiter nu ook heeft..........
Edward van Vugt
-
Roger B.
en je hebt geen RAL waaier waar je op het oog de kleur uit kunt kiezen..... alsof het werkelijk boeit of je er een tintje naast zit?
gone
Roger B. schreef:en je hebt geen RAL waaier waar je op het oog de kleur uit kunt kiezen..... alsof het werkelijk boeit of je er een tintje naast zit?
Juist.
Edward van Vugt
waarom niet gelijk fluo geel of oranje.. dan zie je hem zeker te weten oplichten als je er op rijd..
.. of glow in the dark verf.. geen licht meer nodig..
maar even zonder gein.. begrijp idd het stralen en spuiten.. maar voor de kleuren zou ik gewoon iets pakken wat er voor je gevoel kort bij komt.. uit eindelijk zijn de meeste van die bruggen toch aan het verkleuren na zoveel jaar.. edus dan maakt het minder uit dat je er een paar tinten naast zit.. plus er staat toch geen brug naast waarmee je het gelijk kunt vergelijken zoals je je auto naast een andere kunt zetten om de kleur te vergelijken?
maar even zonder gein.. begrijp idd het stralen en spuiten.. maar voor de kleuren zou ik gewoon iets pakken wat er voor je gevoel kort bij komt.. uit eindelijk zijn de meeste van die bruggen toch aan het verkleuren na zoveel jaar.. edus dan maakt het minder uit dat je er een paar tinten naast zit.. plus er staat toch geen brug naast waarmee je het gelijk kunt vergelijken zoals je je auto naast een andere kunt zetten om de kleur te vergelijken?
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Dat uitzoeken moet ik dan bij de spuiter gaan doen en daar heb ik geen zin. Weer een ritje.
Maar het witte is RAL9002 en het rood is RAL3013. Kreeg ik via de WhatsApp....

Maar het witte is RAL9002 en het rood is RAL3013. Kreeg ik via de WhatsApp....
Edward van Vugt
-
Roger B.
ja.....hier een vraag lezen om vervolgens via whatsapp antwoord te geven...ken d'r maar één geweest zijn 
't is nou niet een kleurcombi die ik zou kiezen. maar gelukkig ieder zijn smaak
't is nou niet een kleurcombi die ik zou kiezen. maar gelukkig ieder zijn smaak
gone
- Ray vd Velden
Ja Ed en Roog dat heet forum schuw 
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Ray vd Velden schreef:Ja Ed en Roog dat heet forum schuw
Je hoort mij niet klagen toch?
Edward van Vugt