Waarom zou je de hele tijd je kind in de gate willen houden?? Je zit toch ook niet de hele nacht naast het bedje? hoop ik voor je...
Elke keer dat je naar je kind kijkt, heb je in ieder geval je ogen niet op de weg, wat de kans op een ongeluk alleen maar groter maakt. Ik weet dat het erg verleidelijk is om steeds achterom te willen kijken, maar veiliger wordt het er niet van.
Bij ons heeft die kleine meid altijd op de achterbank gestaan, achter de bijrijdersstoel met het gezicht achteruit. Dat is inderdaad de enige manier waarop je een maxi-cosi vast kunt maken.
Inmiddels zit ze op die zelfde plek in een stoeltje, met het gezicht naar voren, ook tijdens de trial, hoe meer de auto schud, hoe harder er gelachen wordt!
De ooievaar is geLand (rovert) :P
Re: De ooievaar is geLand (rovert) :P
ErwinD90 schreef:Geniet net zoveel van jouw junior als ik dat doe zonder eigen junior(en)! Ik geniet wel van die van anderen zo nu en dan.
Tis dat ik je ken en weet wie die anderen zijn, anders ging ik nu aangifte doen!!
(tis de kroeg hè, dan mag het)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:ErwinD90 schreef:Geniet net zoveel van jouw junior als ik dat doe zonder eigen junior(en)! Ik geniet wel van die van anderen zo nu en dan.
Tis dat ik je ken en weet wie die anderen zijn, anders ging ik nu aangifte doen!!![]()
Groet Jan, die ook niet telkens achter om kijkt of een spiegeltje heeft om naar de kleine te kijken. Valt ook gelijk in slaap na vertrek
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Landmarcs
Edward schreef:ErwinD90 schreef:Geniet net zoveel van jouw junior als ik dat doe zonder eigen junior(en)! Ik geniet wel van die van anderen zo nu en dan.
Tis dat ik je ken en weet wie die anderen zijn, anders ging ik nu aangifte doen!!![]()
Dan mag je die mensen die zeggen permanent plezier van hun kinderen wel helemaal direct door Teeven laten oppakken (en uitzetten).
(Alleen die mensen die verdriet hebben van hun kinderen zijn kennelijk gevrijwaard van gedoe ... behalve dan van hun kinderen.)
Anyway, ik heb soms ook plezier van en met andermans kinderen, en ben dan blij dat ik ze nadien weer aan hun ouder(s) terug kan geven (die zitten dan met het gedoe).
Groeten MarcS
Dan maar gelukkig dat wij er drie hebben, want wie gaat jullie die luier verschonen als jullie 90 zijn
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Roger B.
zie ik dan wel weer....
ik ben gewoon milieubewust... ik doe iets aan de overbevolking van de aarde....DE bedreiging van de aarde

ik ben gewoon milieubewust... ik doe iets aan de overbevolking van de aarde....DE bedreiging van de aarde
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:zie ik dan wel weer....
Precies, want het argument "wie gaat jullie die luier verschonen als jullie 90 zijn" heeft wel erg veel van een piramide-spel.
(nu 7 miljard, binnen afzienbare termijn 10 miljard en ... als er 13 miljard zijn dan moeten we ieder hoekje grond gebruiken om "ons" te voeden.)
Bovendien is het beste antwoord op: "wie gaat jullie die luier verschonen als jullie 90 zijn" .... geen 90 worden (ik hoop 110 te worden, maar alleen als dat gezond kan).
Anyway, blij dat er nog een paar milieubewuste mensen rondlopen, 't mogen er best meer worden want in een eeuw van 5 naar 16 miljoen (zoals in NL in de vorige eeuw) is al zorgelijk, op wereldschaal gaat het nog sneller. (En ... vind je het gek dat er vrijwel geen off-road meer te vinden is in NL ... we hebben gemiddeld een halve hectare = een voetbalveld per Nederlands gezin, en daar moet dan alles op gebeuren - tot en met voetballen.)
Groeten MarcS
Oh jee wat heb ik nu op gang gebracht
Groet Jan
Groet Jan
-
Landmarcs
JanTD5 schreef:Oh jee wat heb ik nu op gang gebracht![]()
![]()
Groet Jan
Dat schreef je toch: Drie kinderen.
Groeten Marc
Landmarcs schreef:JanTD5 schreef:Oh jee wat heb ik nu op gang gebracht![]()
![]()
Groet Jan
Dat schreef je toch: Drie kinderen.
Groeten Marc
Dus alle Greenpeace leden zijn kinderloos omdat dat beter is voor het milieu? Is die Samson dan helemaal fout.
Groet Jan