Groet Jan
Error melding forum
Error melding forum
Zijn er meer die regelmatig last hebben van een error melding bij openen of het lezen van het forum? Ik heb het regelmatig. Wat best irritant is
Groet Jan
Groet Jan
- Bijlagen
-
- Dit zie je dan.
- image.jpg (12.85 KiB) 4878 keer bekeken
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: Error melding forum
Ik had het vorige week een uurtje ofzo.
Maar om je daar nu gelijk aan te irriteren
de prik ligt er vaker uit........
Maar om je daar nu gelijk aan te irriteren
de prik ligt er vaker uit........
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Ach misschien is irritant het verkeerd woord. Het is vervelend als je naar pagina 2 van een topic klikt en je krijgt die error melding. Ik ervaar hier meer storingen dan op de prik, maar dat kan een gevoel zijn
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Hier ook regelmatig en dan vooral in wat nachtelijke uren.
Ben je vrolijk een bericht aan het typen, krijg je de foutmelding als je je bericht verstuurd en pagina terug geeft je weer een keurig blank formulier....
's avonds doe ik nu standaard eerst in een tekstbestandje op mijn bureaublad opslaan voor ik op verstuur klik als het gaat om een wat langer bericht.
groetjes, Fenna
Ben je vrolijk een bericht aan het typen, krijg je de foutmelding als je je bericht verstuurd en pagina terug geeft je weer een keurig blank formulier....
's avonds doe ik nu standaard eerst in een tekstbestandje op mijn bureaublad opslaan voor ik op verstuur klik als het gaat om een wat langer bericht.
groetjes, Fenna

Dank voor jullie meldingen, ik ervaar het zelf niet, maar kan me voorstellen dat het niet erg plezierig is.
We kijken er even naar!
Groet,
Willem
We kijken er even naar!
Groet,
Willem
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu
-
Landmarcs
fenix2 schreef:Hier ook regelmatig en dan vooral in wat nachtelijke uren.
groetjes, Fenna
Ik (her)ken dit ook - ook van andere forums - maar ik dacht dat hier ook sprake kon zijn van onderhoud en dus mindere prestaties bij de internet-provider. Ik heb de laatste tijd juist minder gedoe, dus wellicht is mijn provider goed bezig.
't Kan goed zijn dat ik als digidomoor een en ander niet goed snap, maar in geval van dit soort ongein hanteer ik een iets ander maar met dat van Fenna vergelijkbaar truukje (ik gebruik gewoon de "kopieer-buttons", dan zit de net zorgvuldig ingetypte tekst in ieder geval onder de "plakken-buttons" - alleen dan niet vergeten dat je de tekst eerst moet hergebruiken voordat je verder gaat met een andere copy-paste).
Groeten MarcS
- ikke jelle
ja vanaf hier ook al een paar weken
soms als ik via de site naar het forum ga krijg ik de melding GECRASHT
maar ach komt wel weer goed
soms als ik via de site naar het forum ga krijg ik de melding GECRASHT
maar ach komt wel weer goed
groet jelle
Denk altijd met het zal wel aan mij liggen, computer iets niet lekker, verbinding iets mee aan de hand. Denk dat ik maar eens, zoals oa Marc schrijft, een kopietje naar klembord maak en dan op zend druk. Want niets is erger als je een aardig verhaaltje getikt hebt om dan weer over nieuw te mogen beginnen.
Ook het Peugeot 307 forum, WAT? Ja het Peugeot 307 forum. Waar ik ook een beetje actief ben gebruikt ook het phpBB format, software forum. Of hoe het ook heet
En daar eigenlijk geen errors. Dus zal wel aan de surfer liggen? Al heb ik daar totaal geen kaas van gegeten
Groet Jan
Ook het Peugeot 307 forum, WAT? Ja het Peugeot 307 forum. Waar ik ook een beetje actief ben gebruikt ook het phpBB format, software forum. Of hoe het ook heet
Groet Jan
-
Landmarcs
Als je het over de duvel hebt trap je hem op z'n staart.
Gister was er bij mij ook enige tijd - nu ja zolang als ik ongeduldig probeerde - een ERROR
Een ander phpBB forum (wel in het Frans) geeft al langere tijd geen storingen (zal wel aan mijn Frans liggen).
O ja, ik ben dáár actiever als hier dus daar ligt het ook niet aan.
Groeten MarcS
Gister was er bij mij ook enige tijd - nu ja zolang als ik ongeduldig probeerde - een ERROR
Een ander phpBB forum (wel in het Frans) geeft al langere tijd geen storingen (zal wel aan mijn Frans liggen).
O ja, ik ben dáár actiever als hier dus daar ligt het ook niet aan.
Groeten MarcS
Het ligt niet aan de surfer - wat betreft deze specifieke error dan - maar aan aan de serverkant, bij het hostingbedrijf.
Dat kun je tenminste opmaken uit de error melding zelf (SQL ERROR - can not connect to MySQL Database etc. etc.). Dat is óf een fout in de instellingen van de forumsoftware (PHPBB3), óf (waarschijnlijker) de database-server is even uit de lucht, bijvoorbeeld voor onderhoud of updates.
Als je gewoon verbinding hebt met het internet, dan moet alles het ook gewoon doen, want het forum staat ergens op een server bij een hostingbedrijf en dat heeft niets van doen met jouw lokale PC (of Appeltje) of instellingen op je PC.
Dat kun je tenminste opmaken uit de error melding zelf (SQL ERROR - can not connect to MySQL Database etc. etc.). Dat is óf een fout in de instellingen van de forumsoftware (PHPBB3), óf (waarschijnlijker) de database-server is even uit de lucht, bijvoorbeeld voor onderhoud of updates.
Als je gewoon verbinding hebt met het internet, dan moet alles het ook gewoon doen, want het forum staat ergens op een server bij een hostingbedrijf en dat heeft niets van doen met jouw lokale PC (of Appeltje) of instellingen op je PC.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <