Error melding forum

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Landmarcs

Re: Error melding forum

Berichtdoor Landmarcs » 18 Mei 2014, 14:28

VeeTee schreef:Als je gewoon verbinding hebt met het internet, dan moet alles het ook gewoon doen, want het forum staat ergens op een server bij een hostingbedrijf en dat heeft niets van doen met jouw lokale PC (of Appeltje) of instellingen op je PC.

Ik dacht bij dit laatste meer aan een trage "met horten en stoten" internet-verbinding via een zwak Wifi-net zoals ik in verwegge bestemmingen soms moest gebruiken. Als de haperingen te lang en/of te veel voorkomen dan raak je soms ook je boodschap kwijt.

Hier met die SQL Error leek het mij ook eigenlijk meer een "centraal" probleempje. Wel gek dat men in Frankrijk minder storingen heeft en/of minder onderhoud pleegt. "Met de Franse slag" is kennelijk soms zo gek nog niet.

MarcS

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 18 Mei 2014, 15:02

geen idee waar de hosting van de LRCH site loopt en hoe de prestaties daar zijn...

maar als je in NL (waar men van denkt dat het allemaal goed geregeld is blijkbaar) bij een bedrijf je hosting hebt lopen dat overbelastte servers heeft dan heb je vaak last van haperingen en storingen.

heb je in F (waar men van denkt dat ze daar alles maar de boel de boel laten blijkbaar) je hosting onder gebracht bij een bedrijf dat ruime servercapaciteit heeft voor de daarop ondergebrachtte sites, dan heb je minder last van storingen en haperingen....

daarnaast kun je nog last hebben van andere sites die op dezelfde server ondergebracht zijn en waar bijvoorbeeld (tijdelijk) extra aktiviteit is (een of andere aktie waarvoor heel veel bezoekers komen, of een spam attack of wat dan ook)
gone

Willem
Beheerder

Berichtdoor Willem » 19 Mei 2014, 11:17

Goedemorgen,

Er is een fout gevonden en opgelost (Bedankt Tom!). Dit zou het op moeten lossen.

Voel je vrij toekomstige errors te melden, het contactadres staat bij de error.

Groet,

Willem
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 19 Mei 2014, 12:08

Willem, mooi dat er wat aangedaan is zal bij een volgende "error" een mailtje jullie richting op doen.

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 19 Mei 2014, 18:51

Willen jullie nu dus eigenlijk zeggen dat je wel een foutmelding krijgt, maar niet even een mailtje stuurt aan Tom, zoals bij die foutmelding staat vermeld??????

Dus wel afwachten tot het weer werkt en dan een post op het forum kwakken, maar niet even een mailtje sturen..... :? :? :? :? :? Zoals gewoonlijk snap ik het zeker weer niet......

Vanmorgen forum geeft fout melding, dus ik stuur een mailtje (even een screenshotje erin) en nu is er een fout opgelost.
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 19 Mei 2014, 18:55

Marco, nee ik ben niet iemand die bij elke hik-up in de mail hangt! Wacht het eerst even af, informeer eens of anderen ook dat probleem hebben en dan ga ik wel eens mailen, bellen oid. Net als de stroom voorziening thuis weg valt, eerst eens de meterkast bekijken, dan eens bij de buren vragen en dan maar eens de energie leverancier bellen. Dus met het forum net zo.

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 19 Mei 2014, 20:02

ik ga met marco mee...

er staat letterlijk "dat er een tabel gecrashed is in de SQL database en dat dat gerepareerd moet worden " in die foutmelding, en onderaan staat het mailadres waar je dit kunt melden (zodat de webmaster het weet en er iets aan kan doen)

gone

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 19 Mei 2014, 21:17

Wel bijzonder dat er meerdere mensen last van hebben gehad :? En dat het na mijn berichtje hier ineens aan gepakt wordt. Ben dus niet de enige die wacht met mailtjes sturen :o

Groet Jan

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 19 Mei 2014, 21:20

Misschien is het wel " aangepakt" naar aanleiding van mijn mailtje van hedenochtend.....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Mei 2014, 21:22

Af en toe maak ik het ook mee. Boeiend, dan kijk ik een uurtje later bij de koffie oid wel weer.

Soms zijn mensen net verwende kleuters: ik wil het nu, nu, nu, nu.

Dit hele gebeuren is vrijwilligers werk en als ik kijk hoe goed alles werkt doen ze een geweldige job. Dat er zo nu en dan wat hapert, of dat nu hier is of bij de provider, zal mij niet jeuken en is de praat niet waard. :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Kroeg”