mosterd na de maaltijd

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re: mosterd na de maaltijd

Berichtdoor Edward » 31 Jan 2014, 18:25

Het ding rijdt beter dan menig wagen en zeker beter dan een Defender, al doet een kruiwagen dat nog. :shock: :shock:

Als je 75.000 kilometer per jaar rijdt en je gaat met de huidige strafmaatregelen een soort van principieel toch in een Land Rover rijden ben je in zijn optiek zo gek als een deur! Dan kun je net zo goed geld in een putje gieten.

Kan hem wel begrijpen. Te meer omdat ie voor z'n vrouw een '13 Supercharged Range heeft staan. :roll: :roll:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Whitehorse

Berichtdoor Whitehorse » 31 Jan 2014, 19:15

En als ik het nou leuk vind omo geld in een hobby te steken? Mag dat niet meer in Nederland dan?
Jij begrijpt het kennelijk, ik begrijp er helemaal niets van. 8-) Of beter: ik wil het helemaal niet begrijpen! :lol:
Als je denkt dat je het gedrag van alle individuen in een bepaalde richting kunt dwingen en dan vervolgens denkt dat degenen die de ander kant uitlopen gek zijn, twijfel ik serieus aan je verstandelijke vermogens. Maar dat doe ik al een hele tijd bij de mensen die "regeren".
Zelfstandig denken en beslissingen nemen is niet meer "in" in Nederland blijkbaar.
Ik denk (en hoop) dat er onder Land Rover gekken nog genoeg eigenwijzen te vinden zijn?
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110

ikke jelle

Berichtdoor ikke jelle » 31 Jan 2014, 19:26

Ik denk (en hoop) dat er onder Land Rover gekken nog genoeg eigenwijzen te vinden zijn?

yup
dat krijg ik regelmatig te horen :!: :idea: :arrow: :mrgreen:

ken er trouwens nog wel een paar hoor
nee zal geen namen noemen
groet jelle

Edward

Berichtdoor Edward » 31 Jan 2014, 19:36

Whitehorse schreef:En als ik het nou leuk vind omo geld in een hobby te steken? Mag dat niet meer in Nederland dan?
Jij begrijpt het kennelijk, ik begrijp er helemaal niets van. 8-) Of beter: ik wil het helemaal niet begrijpen! :lol:
Als je denkt dat je het gedrag van alle individuen in een bepaalde richting kunt dwingen en dan vervolgens denkt dat degenen die de ander kant uitlopen gek zijn, twijfel ik serieus aan je verstandelijke vermogens. Maar dat doe ik al een hele tijd bij de mensen die "regeren".
Zelfstandig denken en beslissingen nemen is niet meer "in" in Nederland blijkbaar.

Ik geef aan wat zijn redenatie is om een Tesla te rijden. Wat jij daar verder van vind en of jij je wel of niet wilt laten sturen door belasting maatregelen zal mij jeuken.

Net zo min als het mij kan schelen wat jij van mijn verstandelijke vermogens meent te moeten vinden. :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Whitehorse

Berichtdoor Whitehorse » 31 Jan 2014, 20:41

Ik bedoelde niet jouw vermogens Edward, spijt me als je dat zo hebt gelezen! :oops:
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110

Terug naar “Kroeg”