Uiteraard ga ik met de LaRo, in eerste instantie zonder kar, maar als het veel meer spullen wordt kan ik idd beter de kar erachter hangen.
RoofRack
Re: RoofRack
Het zijn panelen voor de Mini, ook wieltjes. Met de Mini hanteer ik een actieradius van 30 km.
Uiteraard ga ik met de LaRo, in eerste instantie zonder kar, maar als het veel meer spullen wordt kan ik idd beter de kar erachter hangen.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
-
Roger B.
als er roofracks mee moeten in een non-demontabele versie (patriot komt als bouwpakketje in twee redelijk handzame doosjes) dan lijkt het me wel verstandig.... die passen nie in een auto

gone
Sowieso gebruik ik kofferbak niet, daar zitten de honden. Zittingen omklappen en daar de rommel van m'n vriendin. Daartussen frommel ik m'n sokken en onderbroeken. 
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
-
Roger B.
waar wil je die panelen van die mini dan nog laten? zo te horen is je freeby al te klein 
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:waar wil je die panelen van die mini dan nog laten? zo te horen is je freeby al te klein
Op het RoofRack waar ie ook voor gaat ?
Groeten MarcS
-
Roger B.
hij zou eventueel roofracks voor defenders meenemen, laatste keer leek het dak van een freelander niet op dat van een defender... dus ?
voor de roofracks zou dan eventueel een kar mee gaan, maar voor die tijd was de kar nog niet ingepland....

voor de roofracks zou dan eventueel een kar mee gaan, maar voor die tijd was de kar nog niet ingepland....
gone
Tja, als je 't zo bekijkt zal ik dus sowieso hangerd erachter moeten knopen...
Voor Mini: twee 13" wielen, twee dorpels en deuren.
Als het veel wordt en lang gaat duren kan ik altijd Roger z'n verlengde sleurhut mee te vragen.
Voor Mini: twee 13" wielen, twee dorpels en deuren.
Als het veel wordt en lang gaat duren kan ik altijd Roger z'n verlengde sleurhut mee te vragen.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
- RobStewart
Re: RoofRack ** LRCH Special Offer **
OK chaps,
I've just been talking to Barry from Flat Dog and he has offered the following :
You can order any FD RAX either through him or me using the promotion code LRCH-FD. The shipping will cost you a flat rate of €30,00 to get it this side of the water and you can pick them up from me here in Zwaag after the 4x4 Vakantie Beurs
We need to know which rack you want, if you want the rail, if your vehicle is grijskenteken (the legs are different, but the same price) and the prices are in Euros on the Flat Dog website. http://flatdoguk.com/FD-Rax-Land-Rover.asp
If you want anything else from Barry then I guess the delivery is free.
You are not going to get it cheaper.
Rob
I've just been talking to Barry from Flat Dog and he has offered the following :
You can order any FD RAX either through him or me using the promotion code LRCH-FD. The shipping will cost you a flat rate of €30,00 to get it this side of the water and you can pick them up from me here in Zwaag after the 4x4 Vakantie Beurs
We need to know which rack you want, if you want the rail, if your vehicle is grijskenteken (the legs are different, but the same price) and the prices are in Euros on the Flat Dog website. http://flatdoguk.com/FD-Rax-Land-Rover.asp
If you want anything else from Barry then I guess the delivery is free.
You are not going to get it cheaper.
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Re: RoofRack ** LRCH Special Offer **
RobStewart schreef:You are not going to get it cheaper.
Dat is helemaal waar
bedankt voor de moeite en you've got mail
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Hoi Rob,
Kan ik op die manier daar ook een Mantec Wheel Carrier voor mijn Defender (Bj 2006) kopen?
mvg,
Mark
Kan ik op die manier daar ook een Mantec Wheel Carrier voor mijn Defender (Bj 2006) kopen?
mvg,
Mark