RoofRack

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Coen83

Re: RoofRack

Berichtdoor Coen83 » 29 Jan 2014, 18:27

Ha Ruben,

Heb toevallig een inquiry gedaan bij paddock recent voor een roofrack voor een 130. Verzendkosten zijn £162.00 + vat. Slordige 200 ekkies dus. In totaal ben je dan net zo veel kwijt als bij defendershop.

De reden van de 'dure' verzendkosten: hij moet op een pallet. Gekke is, ik heb recent iets besteld bij paddock dat ook op een pallet moest, alleen dat was veel lichter (kostte 65 pond).

Dit zijn overigens de afmetingen etc.

The weights and dimensions are;
153 x 140 x 10cm
50kg

Helemaal gek is, dat het gratis wordt verzonden binnen Engeland.
In de regel zou je dus naar Dover kunnen rijden, ben nog goedkoper uit. Kost wel wat tijd. En brandstof.

Ik ben aan het kijken of ik misschien via via iemand kan strikken zo'n ding mee te nemen (iemand die regelmatig op en neer rijdt).
Mocht dat lukken en er zou meer plek zijn, kan ik het je laten weten, dan kunnen we misschien de lasten delen (en de lusten! ;)).
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 29 Jan 2014, 18:42

Coen83 schreef:Ik ben aan het kijken of ik misschien via via iemand kan strikken zo'n ding mee te nemen ............ (en de lusten! ;) ).

En ik ben zo af en toe aan het kijken voor een 2,25 benzine blok voor de LightWeight (voor de komende zes jaar).
Ja,... die moet ik niet in de auto hebben en een aanhanger er achter is ook weer zo iets.
Zal ik het laten weten als ik een leuk blok ben tegengekomen? ;)
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 29 Jan 2014, 18:45

Coen83 schreef:Ha Ruben,

Heb toevallig een inquiry gedaan bij paddock recent voor een roofrack voor een 130. Verzendkosten zijn £162.00 + vat. Slordige 200 ekkies dus. In totaal ben je dan net zo veel kwijt als bij defendershop.

De reden van de 'dure' verzendkosten: hij moet op een pallet. Gekke is, ik heb recent iets besteld bij paddock dat ook op een pallet moest, alleen dat was veel lichter (kostte 65 pond).

Dit zijn overigens de afmetingen etc.

The weights and dimensions are;
153 x 140 x 10cm
50kg

Helemaal gek is, dat het gratis wordt verzonden binnen Engeland.
In de regel zou je dus naar Dover kunnen rijden, ben nog goedkoper uit. Kost wel wat tijd. En brandstof.

Ik ben aan het kijken of ik misschien via via iemand kan strikken zo'n ding mee te nemen (iemand die regelmatig op en neer rijdt).
Mocht dat lukken en er zou meer plek zijn, kan ik het je laten weten, dan kunnen we misschien de lasten delen (en de lusten! ;)).

Waarschijnlijk kunnen er ook meer tegelijk op één pallet.
Als je dan een centraal gelegen aflever-adres regelt dan zijn de verzendkosten ineens wel bescheiden.

Groeten MarcS

Coen83

Berichtdoor Coen83 » 30 Jan 2014, 14:58

Erwin Lokhorst schreef:
Coen83 schreef:Ik ben aan het kijken of ik misschien via via iemand kan strikken zo'n ding mee te nemen ............ (en de lusten! ;) ).

En ik ben zo af en toe aan het kijken voor een 2,25 benzine blok voor de LightWeight (voor de komende zes jaar).
Ja,... die moet ik niet in de auto hebben en een aanhanger er achter is ook weer zo iets.

ja graag. Misschien dat Ruben dan ook wel wil mee bestellen? Ik laat even weten of mijn via via adresje gaat lukken.

tim

Berichtdoor tim » 31 Jan 2014, 23:11

Informeer eens bij een zekere Jacaranda( ik dacht dat ie onder die naam aldaar actief is) of iets dergelijks,te vinden op de prik.
Zijn naam is martin nogwat, brillenzaak in rijswijk, hij rijdt met enige regelmaat op engeland, en laat "subtiel" nog wel eens op de prik weten dat hij dat doet als bijactiviteit.
Doorgaans is de vergoeding onder de prikkers het spreekwoordelijke, of letterlijke pak gevulde koeken, weet alleen niet of martin in casu ook hier mee accoord zou gaan..

succes.

Mocht ik de namen niet goed hebben, edward kent hem en z'n activiteiten ook, wellicht dat Ed eea zou kunnen verbeteren.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Edward

Berichtdoor Edward » 31 Jan 2014, 23:26

Jaccaranda aka Martin van de Velde idd. Die rijdt nog steeds regelmatig op en neer en neemt graag spullen mee. Dat doet ie niet voor niets en ook niet voor een pak koeken. Maar hij is meer dan redelijk in wat ie telt. :D :D

Tis een goeie kerel! ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Dragon

Berichtdoor Dragon » 04 Feb 2014, 14:15

Coen83 schreef:
Erwin Lokhorst schreef:

ja graag. Misschien dat Ruben dan ook wel wil mee bestellen? Ik laat even weten of mijn via via adresje gaat lukken.

Hallo! Ik wil dan zeker meedoen. Had geen idee dat de transportkosten zo belachelijk hoog zijn.
Misschien weet ik zelf binnenkort ook iets om de prijs te drukken als er genoeg gegadigden zijn!
Dus, laat maar weten als je geïnteresseerd bent! Ik houd jullie op de hoogte.

Ruben
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

B@rt

Berichtdoor B@rt » 04 Feb 2014, 17:49

ik ben de 2e week van Juli ook weer naar engeland, moet dan zelf zowieso langs ashcroft, en heb de aanhanger mee.. maakt me niks uit om nog iets op te moeten pakken. bij interesse, stuur me maar een mailtje.. (bart_metsemakers@hotmail.com)
B@rt

Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider

Dommel

Berichtdoor Dommel » 05 Feb 2014, 07:05

Ik ook medio mei/juni, neem ook al panelen voor de Mini mee.
Van de regen in de blub.

Freelander 2 TD4 HSE

Coen83

Berichtdoor Coen83 » 05 Feb 2014, 09:23

B@rt schreef:ik ben de 2e week van Juli ook weer naar engeland, moet dan zelf zowieso langs ashcroft, en heb de aanhanger mee.. maakt me niks uit om nog iets op te moeten pakken. bij interesse, stuur me maar een mailtje.. (bart_metsemakers@hotmail.com)

Hoi Bart, dank voor het aanbod, de tweede week van juli is ietwat aan de late kant. Dan hoop ik hem al volgepakt te hebben om op vakantie te gaan!

Dommel schreef:Ik ook medio mei/juni, neem ook al panelen voor de Mini mee.

Dank voor het aanbod, maar kun je een rack meenemen van de afmetingen die genoemd zijn? Neem je een aanhanger mee? Achter de FL? Want met een mini - with all do respect Sir - gaat dat niet lukken! :roll:

Heb overigens net iemand gesproken die voor Vis land rovers 1x per maand op en neer gaat naar UK om alle onderdelen op te halen; hij was bereid om eventueel mee te nemen. Hij belt me vrijdag terug over kosten. Misschien ook iets voor jou Ruben?

Terug naar “Kroeg”