Ikzelf ben enorm geinteresseerd in bouwverslagen handigheidjes/gadgets, dingen die het rijden of gebruik van de 4x4 vergemakkelijken, MAAR DAN WEL ZELFGEMAAKT OF BEDACHT. Denk hierbij aan bv stoelgeleiders, een afdakje/tentje, ergens en handige stroomaansluiting, of een zelfbouw trailer/tenttrailer.
Zelf zie ik op verschillende forums van andere hobby's dat ze een speciale rubriek voor zelfbouw/eigenbouw en bouwverslagen hebben met foto's etc etc.......
Is het het hier misschien ook mogelijk? daarom ff checken of er genoeg animo voor is? misschien leuk om stukken meteen te plaatsen.
zelf ben ik met de stoelgeleiders bezig.(foto's komen nog)
genoeg animo bouwverslag?
- willem de kort
-
Roger B.
Re: genoeg animo bouwverslag?
daar is ergens afgelopen jaar ook een topic over geweest..... nadeel van dat soort topics is dat het op een gegeven moment 80% "oh wat mooi"berichten zijn 10% vragen of commentaar op het project en nog maar 10% van het topic daadwerkelijk verslag van het project is.
er is toen geen gehoor gegeven aan de vraag een projecten afdeling te starten
er is toen geen gehoor gegeven aan de vraag een projecten afdeling te starten
gone
- willem de kort
roger, ik snap het helemaal...............
N.a.v. deze vraag en het verzoek om een soortgelijk forum een poos gelelden hebben we even overleg gehouden met het moderatieteam.
Onder strakke moderatie gaan we het proberen, nieuw subforum is gegenereerd.
Onder strakke moderatie gaan we het proberen, nieuw subforum is gegenereerd.
Ik ben moderator-af.
Goed plan Roger!

Wat mij betreft kan mijn Sankey zelfbouw project erheen
Lopen al 2 topics van mij hier over doorelkaar helaas en zou het leuk vinden als die gebundeld konden worden in 1 in projecten
Als dat kan tenminste, laat dan maar weten hoe ik daarbij kanhelpen oid
Luke
Wat mij betreft kan mijn Sankey zelfbouw project erheen
Lopen al 2 topics van mij hier over doorelkaar helaas en zou het leuk vinden als die gebundeld konden worden in 1 in projecten
Als dat kan tenminste, laat dan maar weten hoe ik daarbij kanhelpen oid
Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
Nee, er worden geen bestaande topics verhuisd, omdat deze al vervuild zijn, ook staan er in dat topic vragen van jou aan het forum, met alle verschillende inbrengen daarop. DAT is dus niet de bedoeling van het Project-forum. Daar komt het verslag, dus daar ga jij je verslag posten van hoe jij je sankey gemaakt hebt (met veeeel foto's
)
Ik ben moderator-af.
Is er nog een norm qua kwaliteit foto's, want ik veel dingen een beetje. Maar fotograferen ken ik heulemaal nie!!

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
gone
- MKorendijk
Leuk deze uitbreiding!
Altijd mooi om passies te zien
Ik hoop een paar projecten te kunnen volgen ter inspiratie voor een hoop klusjes / wensen welke ik zelf heb.
Altijd mooi om passies te zien
Ik hoop een paar projecten te kunnen volgen ter inspiratie voor een hoop klusjes / wensen welke ik zelf heb.
Groet Marcel
Misschien handiger om alleen het eind resultaat in bouwverslag topic te zetten, discussie punten tijdens de bouw geven alleen maar chaos in het verhaal.
Bouwperiode dus gewoon in eigen topic.
Scheelt de Mod's ook een hoop werk om telkens allerlei geleuter er uit te vissen.
Groet Ron
Bouwperiode dus gewoon in eigen topic.
Scheelt de Mod's ook een hoop werk om telkens allerlei geleuter er uit te vissen.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006