off road terreinen

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ghebhara

off road terreinen

Berichtdoor ghebhara » 12 Jan 2014, 11:25

Goedendag
ben redelijk nw hier en heb een vraagje.
waar vinden wij in de omgeving friesland offroad terreinen?
We zijn lid geworden van de vereniging maar kunnen er weinig over vinden.
vraag 2 zijn er meer mensen uit de omgeving van joure lid hier?
Gr Ellen en Harmen

JanTD5

Re: off road terreinen

Berichtdoor JanTD5 » 12 Jan 2014, 12:59

1: Openbare terreinen zijn er volgens mij bar weinig. De kuil in IJmuiden, wordt gedoogd volgens mij. In Harderwijk zou ook een plek zijn, ook gedoogd. Verder weet ik niet waar het zou kunnen, mogen.

2: Woon in Lelystad, als dat in de buurt van Joure is :mrgreen:

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Roger B.

Re: off road terreinen

Berichtdoor Roger B. » 12 Jan 2014, 13:01

de club heeft geen "permanent toegankelijke" offroad terreinen, er worden regelmatig eventementen georganiseerd ( gisteren nog in Heerde) waar leden toegang toe hebben. De terreinen waar deze evenementen georganiseerd worden, worden door de LRCH gehuurd voor de duur van het evenement.

Vor data en lokaties van de evenementen kun je het best de (agenda op de) homepage van de LRCH in de gaten houden.

In nederland zijn maar weinig toegankelijke terreinen waar je op particulier initiatief terecht kunt, niet in de vorm zoals dat in Duitsland en Belgie meer te vinden is (FürstenForest, Mammutpark en dergelijke )
gone

Terug naar “Kroeg”