Effe een balletje opgooien...
Re: Effe een balletje opgooien...
Nee hoor dat gaat automatisch. Toen ik mijn rijbewijs een jaar geleden moest verlengen/ cq omschrijven naar Duits rijbewijs, is daar keurig het tractorrijbewijs (T) en bromfiets certificaat aan toegevoegd. De rijbewijzen zijn nu EU geregeld, dus alle procedures zijn nu ook gelijk had ik begrepen van het Bundesstrassenverkehrsambt, de Duitse RDW zeg maar.
maXcomX schreef:Met dien verstande dat het er eigenlijk op neer komt dat elke B nu een T erbij krijgt.
Een rijbewijs is immers maar 10 jaar geldig.
wat ik begrepen heb uit alle teksten is dat je er wel voor moet zorgen dat het er op staat. Als je je B rijbewijs hebt gehaald voor de overgangsdatum dan krijg je het er wel bij, maar bij het verlengen moet je er even op letten dat het er opgezet word. verder zodra de regeling van kracht word moet je goed controleren of de overgangsregeling niet eerder stopt dan wanneer jouw rijbewijs vervangen moet worden.. anders ben je dus simpelweg je T rijbewijs kwijt..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Volgens mij gaat dat automatisch, althans voor de bestaande rijbewijzen die verlengt moeten worden.
Maar even controleren kan idd geen kwaad
Maar even controleren kan idd geen kwaad