Poll: Digitaal (?) alternatief bolletje pijltje

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!

Ik heb wel interesse in een gedigitaliseerd roadbook

Ja, ik zou het wel eens willen proberen
11
30%
Geen mening
3
8%
Nee, pertinent tegen
23
62%

Totaal aantal stemmen: 37

Landmarcs

Re: Poll: Digitaal (?) alternatief bolletje pijltje

Berichtdoor Landmarcs » 22 Dec 2013, 23:47

Roger B. schreef:ik denk ook dat het weinig tot niets uitmaakt voor de mogelijkheid de route op eigen apparatuur op te slaan, of je nu een papieren of digitaal roadbook uitdeelt..... mensen die de route willen bewaren kunnen nu ook een GPS logger aanzetten en de route "opnemen"

Precies, dat beschreef ik hierboven al, en wie geen GPS heeft of niet weet hoe die werkt ... je kan ook even snel een paar kiekjes maken van de papieren beschrijving. Voor een beetje spionage hebben we de NSA helemaal niet meer nodig.

Groeten MarcS

sticmer

Berichtdoor sticmer » 16 Jan 2014, 21:59

Rittenregistratie van nedsoft doe t prima...die route kan meteen naar google en dan google earth dan ga je met street view nogmaals die route rijden...

Maar voor de leukie....lekker een vodje papier en veel kijken lijkt me vele malen leuker.
gr mark
in order of appearance
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985

Nicogroennl

Berichtdoor Nicogroennl » 17 Jan 2014, 01:08

Papier is leuker, wel zaak om een paar controle punten af te spreken met een adres waarop je eventueel de route weer kunt oppakken als je fouten hebt gemaakt.
Narijden is heel simpel, op mijn Apple veegtegel heb ik diverse Apps als looptijden en runkeeper, allemaal bewaren ze de route. Kan je later zo opnieuw rijden.
Series III 88" 1971 2,25 benzine 4 x 2
1*

Terug naar “Kroeg”