johdon schreef:Denken jullie dat een auto die in Nederland geschorst is gewoon verzekerd kan blijven?
En kan ik er dan in België verzekerd de weg mee op?
Is al meer gevraagd maar antwoord blijft Nee!, helaas pindakaas
Groet Ron
johdon schreef:Denken jullie dat een auto die in Nederland geschorst is gewoon verzekerd kan blijven?
Ron63 schreef:johdon schreef:Denken jullie dat een auto die in Nederland geschorst is gewoon verzekerd kan blijven?
Is al meer gevraagd maar antwoord blijft Nee!, helaas pindakaas![]()
Groet Ron
Ron63 schreef:johdon schreef:Denken jullie dat een auto die in Nederland geschorst is gewoon verzekerd kan blijven?
Is al meer gevraagd maar antwoord blijft Nee!, helaas pindakaas![]()
Groet Ron
Ron63 schreef:Volgens mij doen ze ook op ch.nummer verzekeren bij over de weg een import auto (bijv E.land)uit ander land halen.
Maar kenteken staat dan volgens mij gewoon op naam. je zou anders gewoon zonder platen de weg op kunnen.
Misschien 25km auto van maken optie, zag ik toevallig filmpje van afgelopen week 190d als 25km voertuig.
Is het verhaal van overlanders en ch.nummer niet gewoon voor buiten de verzekerings gebieden die op groene kaart staan? (Azie en zo)
Roger B. schreef:het niet legale zit niet in het verzekeringsverhaal maar het belastingverhaal...
met het schorsen verklaar jij dat er niet met de auto gebruik gemaakt wordt van de openbare weg..... en strikt genomen geldt dat ook voor buitenlandse wegen... nu is de controle een beetje schier onmogelijk als jij in het buitenland rondrijdt... vandaar ook dat je het prima kunt doen
Roger B. schreef:het niet legale zit niet in het verzekeringsverhaal maar het belastingverhaal...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten