Dommel schreef:Totaal geen interesse in, maar waarom bestaat dit: -ongeremde dubbelasser-? Mag toch maar maximaal 750kg laden,.
niet helemaal, mag maar 750kg WEGEN, dus lading is 750-eigen gewicht
Dommel schreef:Totaal geen interesse in, maar waarom bestaat dit: -ongeremde dubbelasser-? Mag toch maar maximaal 750kg laden,.
Edward schreef:Parkeren heb ik ook met de 130 en een bijna 7 meter lange kar erachter nooit problemen mee. Zelfs bij Floris kwam ik hem gewoon kwijt.![]()
![]()
Of dat allemaal sociaal aanvaardbaar of zelfs legaal is kan ik niet beoordelen, ben en blijf een boer.![]()
tim schreef:gooi het liever allemaal op m'n dak, dan maar de looks van een pakistaanse handelsreiziger, echt!
tim schreef:Nou , eens even kijken;
volgens marc woon ik in een bouwval
volgens ed schijn ik in een soort legostraatje te wonen.
goed, wie volgt met deze opbouwende kritiek??
Roger B. schreef:Dommel schreef:Totaal geen interesse in, maar waarom bestaat dit: -ongeremde dubbelasser-? Mag toch maar maximaal 750kg laden,.
niet helemaal, mag maar 750kg WEGEN, dus lading is 750-eigen gewicht
Edward schreef:tim schreef:gooi het liever allemaal op m'n dak, dan maar de looks van een pakistaanse handelsreiziger, echt!
Nah, heb ook een pak multiplex op het dak gehad. Dat rijdt voor geen meter jong, dik 900 kilo op het dak![]()
![]()
![]()
Doe mij m'n karretje maar.
tim schreef:maw: het valt voor beide denk ik best wel mee![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten