Berichtdoor B@rt » 29 Nov 2013, 16:34
ik rij zelf ook vaker met aanhanger dan met de wagen alleen, heb hierbij ook een humbaur versleten maar vond hem tegenvallen. was een zware aanhanger en ondanks de kilo's extra staal niet zo degelijk als de henra aanhangwagens die we nu hebben. verder ook nog in het bezit van een peijnappel schamelwagen, waar ik ook heel erg over te spreken ben! t is in het begin ff oefenen met terugzetten, maar als je de mogelijkheden er voor hebt zeker het overwegen waard. je hebt geen last meer van een dissel die dan weer vol op de trekhaak duwt en het volgende moment weer probeert om je wagen op te tillen. en het volgt prachtig op de weg, aanzienlijk minder last als er spoorvorming in de weg is en stukken minder gevoelig met hoe je het gewicht hebt verdeeld. (en nee, heb geen aandelen in het bedrijf) schamelwagen van mij is ook 2,2 x 6 meter ex dissel, maar ben er nog altijd overal mee weg kunnen komen en kunnen draaien.
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider