Mooi maatje.
Zou wel leuk zijn als er ook nog 255/85/16 onder zou passen met die spacers ertussen.
het offroad speelgoedje (RR 4,6HSE)
-
Roger B.
Re: het offroad speelgoedje
die 265ers zaten op deze velgen toen ik die kocht, en is de grootste maat die op een standaard P38 kan, moeten wel de spatlappen voor eraf (moet ik nog doen) om in de lagere standen van de luchtvering te kunnen rijden
gone
- MKorendijk
Hoi,
Ik volg de post met interesse,
zelf heb ik ook een P38 DSE waar ik graag terrein mee wil leren rijden.
Blij ook om op de foto te zien dat de banden passen (volgende week hoop ik dezelfde maat banden te monteren)
Groet Marcel
Ik volg de post met interesse,
zelf heb ik ook een P38 DSE waar ik graag terrein mee wil leren rijden.
Blij ook om op de foto te zien dat de banden passen (volgende week hoop ik dezelfde maat banden te monteren)
Groet Marcel
Groet Marcel
Misschien nog wat inspiratie 
Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
- arjan_de_jong
Een oud collega reed met 295 breed en 20" er onder. Paste ook nog goed. (ik vond het super lelijk!)
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
-
Roger B.
ja 20"met loopvlak tegen de velg aan.... ik wil grootst mogelijke buitendiameter zonder body verbouwen maar met max 2"verhoging.
en johnny....... getverjakkies..... als vrijloophoeken al geen probleem geven waarom zou je de voorbumperdan gaan verlengen??

en johnny....... getverjakkies..... als vrijloophoeken al geen probleem geven waarom zou je de voorbumperdan gaan verlengen??
gone
-
Roger B.
Zo.....
vandaagdoos uit de uk binnengekregen met groot deel van het EAS van een HSE uit 2001...
vanavond even kleppenblok/compressor/drivebox in het speeltje geschroefd en getest .......OK de HSE staat weer op eigen, zelf opgepompte pootjes.
daarna even de voorbumper eraf getrokken om mistlampen en spoilerlip te verwijderen....
morgen de mistlampen in de DSE schroeven en bij de HSE kijken of ik de half verrotte kruiskopschroeven van de spatlappen los krijg
vandaagdoos uit de uk binnengekregen met groot deel van het EAS van een HSE uit 2001...
vanavond even kleppenblok/compressor/drivebox in het speeltje geschroefd en getest .......OK de HSE staat weer op eigen, zelf opgepompte pootjes.
daarna even de voorbumper eraf getrokken om mistlampen en spoilerlip te verwijderen....
morgen de mistlampen in de DSE schroeven en bij de HSE kijken of ik de half verrotte kruiskopschroeven van de spatlappen los krijg
gone
- MKorendijk
Goedemiddag,
Vanmiddag de BFG banden gemonteerd,
Op de weg een proefrit gemaakt en hierbij geen bijzonderheden gehoord of anderszins vernomen. Wel flink meer geluid, wat ik met mijn snelheden (max 100 km/hr) prima vind. Nu nog het terrein in!
Tevens de goedkeuring van mijn zoontje gekregen.
Groet Marcel
Vanmiddag de BFG banden gemonteerd,
Op de weg een proefrit gemaakt en hierbij geen bijzonderheden gehoord of anderszins vernomen. Wel flink meer geluid, wat ik met mijn snelheden (max 100 km/hr) prima vind. Nu nog het terrein in!
Tevens de goedkeuring van mijn zoontje gekregen.
Groet Marcel
Groet Marcel
- arjan_de_jong
Hierbij de foto's van die ongelooflijk grote wielen. Waren nog echt modder banden die er onder zaten ook. Hoogte maat weet ik zo niet meer maar niet heel erg plat.
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat hij wel het een en ander had aangepast.
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat hij wel het een en ander had aangepast.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)