Wij orienteren ons momenteel op een woning in Huis ter Heide, nu zag ik in de straat al een grijze 90 en een rode 109 met safaridak staan, wellicht van een LRCH lid? Zoja zou ik graag in contact komen.
Groet
Lucas
LRCH leden in Huis ter Heide
-
Lucas van Lierop
LRCH leden in Huis ter Heide
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
Re: LRCH leden in Huis ter Heide
He Lucas, dat is op een half uur hier vandaan. Willem K van de prik woont er iig in de buurt, die weet je vast meer te vertellen.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Lucas van Lierop
Hej Edward, Ik geloof ik zojuist ontdekt dat er meer dan een dorp is dat zo heet
, ik gok dat als het bij jou in de buurt is dat je Drenthe bedoelt?
Ik bedoelde namelijk dit dorp:
https://maps.google.nl/maps?q=Huis+Ter+Heide&hl=nl&ll=52.035597,5.390167&spn=0.375096,1.056747&sll=52.212992,5.27937&sspn=5.979297,16.907959&oq=huis+ter+&hnear=Huis+Ter+Heide,+Zeist,+Utrecht&t=m&z=11
Groet
Ik bedoelde namelijk dit dorp:
https://maps.google.nl/maps?q=Huis+Ter+Heide&hl=nl&ll=52.035597,5.390167&spn=0.375096,1.056747&sll=52.212992,5.27937&sspn=5.979297,16.907959&oq=huis+ter+&hnear=Huis+Ter+Heide,+Zeist,+Utrecht&t=m&z=11
Groet
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
-
Landmarcs
Zo zie je maar, ieder zijn perspectief.
Ik dacht ook direct aan dat voormalige stationnetje aan de "oude" weg - ongeveer halfweg fietsen - tussen Amersfoort en Utrecht.
Het Huis-ter-Heide van Lucas dus. Lucas, ik weet niet wat je financiële armslag is, noch wat je als wensenpakket hebt, maar ik zou ook eens kijken wat het prijsniveau in Amersfoort (aan de goeie kant) is. Ook alhier is 'r het een en ander te koop soms ook leuk riant, en je hebt de luxe van een echte stad en een echt station direct bij de hand.
Groeten MarcS (die 20 jaar in Utrecht woonde)
Ik dacht ook direct aan dat voormalige stationnetje aan de "oude" weg - ongeveer halfweg fietsen - tussen Amersfoort en Utrecht.
Het Huis-ter-Heide van Lucas dus. Lucas, ik weet niet wat je financiële armslag is, noch wat je als wensenpakket hebt, maar ik zou ook eens kijken wat het prijsniveau in Amersfoort (aan de goeie kant) is. Ook alhier is 'r het een en ander te koop soms ook leuk riant, en je hebt de luxe van een echte stad en een echt station direct bij de hand.
Groeten MarcS (die 20 jaar in Utrecht woonde)
Kan het nog een half uurtje voor Edward zijn, geen idee hoe hard hij doorgaans rijd 
110-Td5 X-tech 2006
Doet Edward 2/4 wielen, een paar B wegen, en ga een laten we zeggen dynamisch ritje tegemoed..
Nog nooit zo snel een doosje schroeven bij de plaatselijke bouwmarkt gehaald..
Wel torxs mind joe, dat dan weer wel!
Nog nooit zo snel een doosje schroeven bij de plaatselijke bouwmarkt gehaald..
Wel torxs mind joe, dat dan weer wel!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Dat weet ik Lucas, heb zelf in Driebergen gewoond. Maar ik wil niet eens meer op bezoek komen in dat ruftende verkeersinfarct dat randstad heet en dus raad ik je het andere Huis ter Heide aan!

Edward van Vugt
-
Landmarcs
Edward schreef:Dat weet ik Lucas, heb zelf in Driebergen gewoond. Maar ik wil niet eens meer op bezoek komen in dat ruftende verkeersinfarct dat randstad heet en dus raad ik je het andere Huis ter Heide aan!![]()
Daarom zeg ik: Zorg dat er een station in de buurt is, en zorg dat je aan de rand van de randstad woont (Amersfoort dus
Één uur spoors van Den Haag, Leiden, R'dam en de rest van de randstad is nog dichterbij. En moet ik eens naar Nieuwkoop, Baambrugge, of een andere obscure negorij ergens gevangen in die randstad dan neem ik toch maar de auto ... en wat sluiproutes.
Groeten MarcS
-
Roger B.
sorry hoor, maar Amersfoort is niet ver genoeg van de randstad om niet ook te stads en lucht-vervuild te zijn.... daar voor zul je toch verder van de grote(re) steden moeten.....
gone
Klusje in hilversum; buiten de spits pakweg 50 minuten(gouda vertrekken), in de spits krap 1.5 uur.
Ruk de duck zeg!
Lang leve de Randstad....
Ruk de duck zeg!
Lang leve de Randstad....
110 HT 200 Tdi 1989.