LRCH leden in Huis ter Heide

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ernsts

Re: LRCH leden in Huis ter Heide

Berichtdoor ernsts » 12 Nov 2013, 22:08

Edward schreef: <KNIP>
Maar ik wil niet eens meer op bezoek komen in dat ruftende verkeersinfarct dat randstad heet
<KNIP> :lol: :lol:

Oh, dat is wel een rustig gevoel.... :D
Defender 90 Td5 CSW 2002

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 12 Nov 2013, 22:42

tim schreef:Klusje in hilversum; buiten de spits pakweg 50 minuten(gouda vertrekken), in de spits krap 1.5 uur.
Ruk de duck zeg!
Lang leve de Randstad....

Precies. Ik weet nog dat je binnen de 3 kwartier van het Provinciehuis in Den Haag naar Baambrugge kon rijden (been there done that, more than once), maar dan wel net voor de middag-spits losbarstte. Iets later (op de dag, maar ook een paar jaar) mocht je blij zijn met 1 uur en 3 kwartier. Tegenwoordig begin ik er niet meer aan, d'r zijn waarschijnlijk dagen dat je beter kan gaan fietsen.

Groeten MarcS

PS Qua luchtkwaliteit gaat er niks boven ± 550 km in ZZO richting.

Edward

Berichtdoor Edward » 12 Nov 2013, 23:04

Dat had ik met Eindhoven - Amsterdam. Smorregens een dik uur en smiddags ook een dik uur maar dan om in Vinkeveen te komen waar we gingen eten om dan na de spits door te rijden. :lol: :lol:

Gelukkig deed de trein het meestal gewoon in 1,5 uur.

Geen idee hoe dit alles Lucas wijzer moet maken. :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 13 Nov 2013, 08:52

Haha bedankt voor alle (non) info :-P

Punt is dat er voor mij en mijn vrouw in de randstad het meeste werk is. Verder is het idd niet altijd een pretje om hier auto te rijden maar dat doe ik dus ook niet zoveel. Boodschappen, woon/werk verkeer op de fiets etc. De Land Rover is er voor de hobby, klussen en vakanties en dat gaat gelukkig meestal goed wbt file etc.

Dat gezegd hebbende ben ik blij dat niet iedereen hier wil wonen want anders zou het nog veel erger zijn. Van mij mag de verdeling nog wel wat beter over het land alleen is dat een beetje een kip/ei verhaal als je kijkt naar werkgelegenheid.

Helaas nog geen bericht van de collega land rover rijders uit de betreffende straat.

Groet
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

KiloSjon

Berichtdoor KiloSjon » 13 Nov 2013, 12:09

als we dan toch shameless regiopromotie doen, kijk dan ook eens naar Baarn... Overal 5 kwartier vandaan (in de spits) dus het centrum Nederland!... (en groen genoeg om het gevoel van frisse lucht te hebben, al is het wel jammer dat de mooie greenlanes in het vuursche bos niet toegankelijk zijn)
-----

'99 Defender 110 TD5
'90 Range Rover Classic 20th anniversary (te koop)
'02 Discovery TD5 (verkocht)

Check ons Croatia Trophy avontuur op http://www.muddog4x4.com

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 13 Nov 2013, 12:13

Het is mij een raadsel waarom vandaag de dag nog steeds hele volksstammen per se hun ding menen te moeten doen tussen zeg maar 9 en 5 (wat uiteindelijk tussen 7 en 7 betekent) . En een 24-uurs economie? Ik zou niet weten waar die te vinden, op de virtuele na dan. Mijn werkdag begint om 3 uur 's middags (of 8 uur 's avonds) en als ik even niet oplet kan ik voor een vraag of een antwoord alleen nog maar terecht bij een antwoordapparaat.
Maar goed, om antwoord te geven op de vraag: geen idee. Van Tilburg is er maar 1! O ja, nee, we zijn niet allemaal als Royke Donders.
:)

P.S. Fijne adresjes in de buurt: Van Wees Amersfoort (gedistilleerd) en Boot Baarn (koffie).
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 13 Nov 2013, 12:30

Baarn is volgens mij ook mooi zal het in het achterhoofd houden, voordeel van Huis ter Heide is dat het nog fietsbaar is naar Utrecht (ja ok je kan alles fietsen...) ;-)

Verder vind ik het ook bijzonder dat het zo werkt dat iedereen opdezelfde tijd op kantoor moet zitten maar het is me nog niet gelukt dat te veranderen. Ik ben momenteel gedetacheerd bij een partij met wellicht de snelste netwerkaansluiting van NL waar iedereen kan videoconferencen en toch vinden ze het daar ook fijner als ik daar op kantoor zit ipv bij de baas of thuis.
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 13 Nov 2013, 13:10

ErwinD90 schreef:P.S. Fijne adresjes in de buurt: Van Wees Amersfoort (gedistilleerd) ..... .

Ja, Ja, da's bij mij bijna om de hoek, is daar best aardig wonen dus.
(Alleen houd ik niet van sterker als goede port ... en ook al niet van koffie.)

Groeten MarcS

Sebastian

Berichtdoor Sebastian » 13 Nov 2013, 15:57

Huis ter Heide, daar heb ik vandaag iets over gelezen,....

Owh ja Nu.nl --> Toen in Beeld:

10 november 1987 - De bestuurder van de eerste auto krijgt zijn zakje met hamburgers bij het eerste Nederlandse drive-in restaurant van Mac Donalds in Huis ter Heide. Dinsdag diende voor de rechtbank in Utrecht een kort geding aangespannen door boze buurtbewoners. Zij eisten sluiting van de Mc in verband met overlast door de lange rijen auto's van wachtende klanten.
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

Terug naar “Kroeg”