Personal touch voor mijn nieuwe Defender

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ErwinD90

Re: Personal touch voor mijn nieuwe Defender

Berichtdoor ErwinD90 » 28 Okt 2013, 10:29

Wikipedia: Spyder (or Spider)
Similar to a roadster but originally with less weather protection.[citation needed] Nowadays it simply means a convertible.

Ik ben dol op klassieke open auto's! Ben inmiddels wel benieuwd naar de oorsprong van het woord Spyder / Spider. Mijn Series 1 is (of beter gezegd, wordt) er welbeschouwd ook een.
;)

Maar die kleine lichte karretjes zijn super om te rijden. Op mijn verlanglijstje, bovenaan: Spitfire Mk. II.
8-)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

HarVel

Re: Personal touch voor mijn nieuwe Defender

Berichtdoor HarVel » 28 Okt 2013, 12:33

@MarcS ik ben 2 meter bij 118 kg, wellicht dat dat wat meer beeld geeft bij mijn opmerking ;). Mooie spiders zijn over het algemeen ook auto's waar ik meestal niet met goed fatsoen achter het stuur pas (of ik moet mijn knieen achter mijn oren leggen). Datzelfde probleem had mijn Defender 110 ook, maar gelukkig deden de stoelrailverlengers datgene wat ik nodig had: beenruimte verschaffen. *overdrijfmodus aan* Nu nog wat afvallen om niet meer klem te zitten tussen de Cubby box en het portier *overdrijfmodus uit* :lol:
Defender 110 SW X-Tech Avatar met dank aan Rob :)

Terug naar “Kroeg”