het nieuwe clubblad!

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Dennis Crusio

het nieuwe clubblad!

Berichtdoor Dennis Crusio » 04 Okt 2013, 15:16

het nieuwe clubblad staat vol goede ideeën! jammer dat er met de prognose voor 2014 rekening word gehouden met een leden afname van circa 400 leden. ik hoop dat geen realiteit gaat worden, wel deel ik het gevoel.

maar goed: vakantie,s, greenlanding route,s in binnen en buitenland organiseren waarbij je toch veel op je zelf bent aangewezen!, eigen terrein voor 4x4! ( als tip kijk eens bij ons in brabant bij de comando oefen terreinen of leg contacten met defensie. ik denk dat er dan genoeg plaatsen vrij komen om te berijden! die worden ook niet in het weekend gebruikt en door de weeks niet aller dagen. ook nog goed als trainings-doeleinden voor defensie wat het terrein verandert elke keer weer en ze hoeven er niets voor te doen)

weer leuk om te lezen en net zoals normaal lees ik hem eerst vluchtig en dan goed ..........vanavond dus :D :D :D :D

Dennis Crusio

Re: het nieuwe clubblad!

Berichtdoor Dennis Crusio » 04 Okt 2013, 15:21

ter aanvulling, misschien is het interessant om een samenwerking met een ondernemer op te zoeken. Nicky Broos van indoor sky dive hier in Roosendaal, heeft ook twee skibanen in Nederland met echt sneeuw. dit is misschien een leuke aanvulling voor zijn bedrijf en met contracten van diverse 4x4 club waaronder de landroverclub misschien al wel heel erg snel commercieel haalbaar.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Okt 2013, 16:50

geen idee waar je het over hebt omdat het blad bij mij nog niet in de bus lag.....

maar een ledendaling als prognose nemen lijkt me niet meer dan realistisch.... mensen geven minder uit, en dat betekend vast ook dat er mensen hun 4x4 (landrover) de deur uit doen voor een voordeliger vervoermiddel en dan is het lidmaatschap van een 4x4 vereniging al snel logisch voor veel mensen om op te zeggen
gone

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 04 Okt 2013, 17:12

ja en vergeet die rare belasting regeling die ze door willen drukken! ook een reden voor veel mensen om te stoppen met het 4x4 plezier! wij gaan stug door.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Okt 2013, 17:17

de oldtimerregeling aanpassingen zorgen niet alleen bij 4x4rijders voor hogere kosten, dat geldt voor elk soort oldtimer..
gone

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 04 Okt 2013, 21:25

ik hou het graag dicht bij huis ;)

GJ Disco 300 Tdi

Berichtdoor GJ Disco 300 Tdi » 05 Okt 2013, 17:30

Een oefen terrein kan niet zomaar gebruikt worden, en al helemaal niet om eventjes het terrein te veranderen.
Er word juist rekening gehouden met flora en fauna en er mag vaak niet eens gegraven worden, hoe gek dat ook klinkt....

Helaas zijn het juist wild kampeerders en lui op cross motoren die stukken terrein beschadigen en dieren verstoren.

ECHTER, in oirschot is een stuk dat gebruikt word door de rijschool, daar zitten voor de gemiddelde 4x4 bestuurder uitdagende routes tussen.
Als iemand zin heeft om een goed plan samen te stellen en te presenteren kan er misschien wat geregeld worden.
Er is al eerder een KTM dag gehouden daar, maar na olie lekkages etc zijn ze daar niet meer zo happig op.

Anders is er altijd nog een bekend terrein om de hoek...
Disco 1994 300TDI

Dragon

Berichtdoor Dragon » 07 Okt 2013, 15:20

GJ Disco 300 Tdi schreef: maar na olie lekkages etc zijn ze daar niet meer zo happig op.

Moet je daar dan met Defenders gaan rijden?
:mrgreen:

Heb het clubblad wel al ontvangen, mooi :!:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 07 Okt 2013, 21:58

Dragon schreef:
GJ Disco 300 Tdi schreef: maar na olie lekkages etc zijn ze daar niet meer zo happig op.

Moet je daar dan met Defenders gaan rijden? :mrgreen:

Ruben, de jouwe is toch geheel lekvrij.

MarcS

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 07 Okt 2013, 22:04

of gewoon leeg :lol: :lol:
gone

Terug naar “Kroeg”