belastingvrijstelling voorvechters zoeken:

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

belastingvrijstelling voorvechters zoeken:

Berichtdoor Roger B. » 12 Sep 2013, 00:04

brieven uit 2013 waarin belastingdienst de belastingvrijstelling van uw voertuig mededelen

Beste ...................,

Vanavond zaten Arjan Lenoir en ondergetekende met onze advocaat prof. Mr. Barkhuysen om de tafel inzake de oldtimerkwestie. Daarbij kwamen de brieven aan de orde, waarin de belastingdienst u meldde dat u geen MRB meer hoefde te betalen voor uw oldtimer. U krijgt deze brief enkele weken voor uw auto de vrijstellingsleeftijd bereikt, of enkele weken nadat u de nieuwe eigenaar van een reeds vrijgestelde oldtimer bent geworden.

Wij hebben vernomen dat belastingkantoren momenteel verschillende berichten versturen. Wij zijn daarom op zoek naar brieven uit 2013 van de belastingdienst waarin u verteld wordt dat u geen MRB meer verschuldigd bent voor uw oldtimer.

Wij roepen daarom iedereen die een dergelijke brief uit 2013 heeft op, deze in te scannen en naar ons te mailen. Dat kan via een reply op deze mail of te mailen naar contact@vrijstellingoldtimer.nl.

Wij zien uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimer
gone

Roamer

Re: belastingvrijstelling voorvechters zoeken:

Berichtdoor Roamer » 18 Sep 2013, 21:43

Op bovenstaand verzoek naar de voorvechters gereageerd met de vraag of vrijstellingsbrieven uit eerdere jaren ook welkom waren. (ik kon me herinneren dat enige tijd op dit forum was gebleken dat er door de jaren heen diverse soorten brieven zijn verstuurd)
Antwoord van hen was:

Beste Percy,

Wij zien je brieven graag tegemoet, want een volledig overzicht van de soorten brieven kan ons inderdaad helpen bij onze strijd.

Met vriendelijke groet,

Kaj Hulsebosch
Team VrijstellingOldtimer

Dus bij deze de volgende oproep.
Scan de brief en stuur 'm op naar het bekende adres.
Percy

Series 3 Lightweight diesel

Disco 2

Erwin Lokhorst

Re: belastingvrijstelling voorvechters zoeken:

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 18 Sep 2013, 22:00

Ik heb me al wezenloos gezocht maar kan onze brief helaas niet meer vinden.
Onze Lightweight uit 1980 is onlangs (begin augustus 2013) na een schorsing weer goedgekeurd en weer aangemeld.
Ik heb die brief ook ontvangen waarin stond dat de LW was vrijgesteld van belasting. Zonder enig voorbehoud.
Maar ik kan die brief dus nergens meer vinden :evil:
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Terug naar “Kroeg”