ook niet op evenementen, krijg niet echt het gevoel van gezellig/welkom/enz.
Waar is iedereen!?
Re: Waar is iedereen!?
hmmm, zit ook vaker en bijna elke dag wel op de Prik, maar hier.... not much.... ben al jaren LRCH lid, maar heb niet zoveel " bonding" met het gemiddelde lid...
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Roger B.
gezelligheid moet je ook een beetje zelf willen maken natuurlijk....
de evenementen worden door vrijwilligers georganiseerd en die hebben hun handen vóór, na maar vooral ook tijdens het evenement meer dan vol aan het goed regelen en organiseren. zij verzorgen bezigheden en accomodatie... men wordt welkom geheten... maar het beleven van het evenement en het gezellig zijn met- en tegen elkaar dat kan niet georganiseerd worden, dat moet je als bezoeker samen verzorgen....
Als je een paar mensen kent is het snel wel gezellig op de evenementen.... en om die mensen te leren kennen moet je je daar voor openstellen en eens iemand aanspreken....
maar ik heb niks met de prik.... dat komt primair omdat ik een forumopzet prettiger vind dan een prikbord opzet.
de evenementen worden door vrijwilligers georganiseerd en die hebben hun handen vóór, na maar vooral ook tijdens het evenement meer dan vol aan het goed regelen en organiseren. zij verzorgen bezigheden en accomodatie... men wordt welkom geheten... maar het beleven van het evenement en het gezellig zijn met- en tegen elkaar dat kan niet georganiseerd worden, dat moet je als bezoeker samen verzorgen....
Als je een paar mensen kent is het snel wel gezellig op de evenementen.... en om die mensen te leren kennen moet je je daar voor openstellen en eens iemand aanspreken....
maar ik heb niks met de prik.... dat komt primair omdat ik een forumopzet prettiger vind dan een prikbord opzet.
gone
tja, da's ook een gedachte, alleen... als je als " newbee" rondloopt op een evenement, en aanschuift oid bij een groepje heb ik echt het gevoel dat ik een mals hapje ben voor een hongerige meute....( mijn metaforen zijn bizar
) en loop ik liever een rondje
sta echt wel open voor nieuwe mensen & contacten, maar een warm bad ervaar ik anders
" ken" wel mensen via mail/forum en sommigen ook in the flesh, maar de klik blijft uit
zal wel aan mijn persoonlijkheid liggen, no offence
sta echt wel open voor nieuwe mensen & contacten, maar een warm bad ervaar ik anders
" ken" wel mensen via mail/forum en sommigen ook in the flesh, maar de klik blijft uit
― Robert Downey Jr.
― Robert Downey Jr.
Het heeft gewoon wat meer tijd nodig omdat je wildvreemden ontmoet, meestal zonder ook maar een andere link dan slechts het merk auto. Zelf heb ik er ook even over gedaan om digitale contacten in fysieke om te zetten. Nu komt dat voornamelijk omdat ik niet echt vaak kan maar ook omdat de opzet van de evenementen er niet voornamelijk op ingericht is te gaan staan keuvelen. Nee, je komt daar primair om iets te gaan doen en velen doen dat met of een vriend of het gezin en dat beperkt de spontane sociale interacties ook nog eens. En het veld is vaak zo groot dat je elkaar met het grootste gemak misloopt.
Tijdens het jubileum heb ik eindelijk wat nader kennis kunnen maken met enkele andere leden en geloof me, ook al zijn we heel uiteenlopend van achtergrond, handel en wandel, ik heb een heel erg leuk en gezellig weekend gehad.
Daarnaast vind ik het ook best wel prettig dat het niet zo'n kleffe club is. Je bent welkom om aan te schuiven bij een kampvuurtje maar het hoeft niet. Dat werpt wellicht ook een drempel op. Jezelf uitnodigen voelt anders dan uitgenodigd worden.
Het helpt om eens een Treffen te bezoeken. Daarover gesproken, wanneer is het volgende Heerlijkheidstreffen?
O ja. Iets met ook bier. Ik heb er al eens over nagedacht en zal dat nog eens doen. Oké?
Tijdens het jubileum heb ik eindelijk wat nader kennis kunnen maken met enkele andere leden en geloof me, ook al zijn we heel uiteenlopend van achtergrond, handel en wandel, ik heb een heel erg leuk en gezellig weekend gehad.
Daarnaast vind ik het ook best wel prettig dat het niet zo'n kleffe club is. Je bent welkom om aan te schuiven bij een kampvuurtje maar het hoeft niet. Dat werpt wellicht ook een drempel op. Jezelf uitnodigen voelt anders dan uitgenodigd worden.
Het helpt om eens een Treffen te bezoeken. Daarover gesproken, wanneer is het volgende Heerlijkheidstreffen?
O ja. Iets met ook bier. Ik heb er al eens over nagedacht en zal dat nog eens doen. Oké?
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
ppw schreef:tja, da's ook een gedachte, alleen... als je als " newbee" rondloopt op een evenement, en aanschuift oid bij een groepje heb ik echt het gevoel dat ik een mals hapje ben voor een hongerige meute....( mijn metaforen zijn bizar) en loop ik liever een rondje
sta echt wel open voor nieuwe mensen & contacten, maar een warm bad ervaar ik anders![]()
" ken" wel mensen via mail/forum en sommigen ook in the flesh, maar de klik blijft uit![]()
Dat heb ik juist bij prikker.
Al ken ik uiteraard genoeg aardige prikkers, maar bij een meeting ben ik net zo thuis als een schaap in een roedel wolven of omgekeerd.
Al voel ik mij op Lrch evenementen ook niet echt thuis, dus het zal vooral aan mezelf liggen.....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Al ken ik uiteraard genoeg aardige prikkers, maar bij een meeting ben ik net zo thuis als een schaap in een roedel wolven of omgekeerd.
Omgekeerd!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
Tsja,
MarcS "Ruben, als je nog eens langsfietst en de zon schijnt kijk dan of ik niet toevallig een glaasje "Super" onder de kurk heb"
Die staat Marc, moet die super voor af na het fietsen
Christiaan "Maar sinds ik Duvel tripel hop "ontdekte" dit voorjaar, al meer Duvel gedronken dan ooit tevoren"
Aangezien Duvel 1 van mijn favoriete bieren is moet ik die nodig eens proeven
Erwin "binnenkort elders 620 liter brouwen volgens ons eigen recept. Een dubbel om mee te beginnen..."
Goed bezig! Wanneer en waar kan ik proeven?
Gerard "Als zelfs een serieus onderwerp als "Waar is iedereen?" binnen een paar reacties uitmondt in een vele pagina's lange discussie over bier en dat op het forum van een vereniging van Land Rover liefhebbers, dan ga je je toch afvragen of je voor "Land Rover praat" niet beter op een bierforum kan kijken ....
"
Als je goed leest is het mijn eigen schuld dat dit topic in bier "ontaard"
Maar waar kan je beter over praten in de kroeg dan bier?
Het topic was van mij wel serieus bedoelt om meer leven in de "bierbrouwerij" te blazen hier.
Gezien de lengte van het draadje en de leuke reacties wel een beetje gelukt.
En zelf hou je kennelijk ook wel van een Duvel
PPW "ben al jaren LRCH lid, maar heb niet zoveel " bonding" met het gemiddelde lid...
ook niet op evenementen, krijg niet echt het gevoel van gezellig/welkom/enz."
Edward "Al voel ik mij op Lrch evenementen ook niet echt thuis, dus het zal vooral aan mezelf liggen....."
Ik heb dat gevoel ook. Was vorig jaar op weg naar een LRCH evenement, maar kon het niet vinden.
Had onderweg een hartelijk contact met een mede zoeker, samen verder gezochten gevonden, leuk!
Bij het evenement aangekomen veranderde hij in een stugge figuur die in zijn eigen clubje dook alsof hij ons niet kende, jammer.
Denk toch niet dat dit "autistisch" gedrag hoort bij een laro of Def rijder, hoewel het misschien wel eigenzinnige mensen zijn.
Toch kreeg ik tijdens dit evenement het onbehaaglijke gevoel dat er exclusieve clubjes zijn.
Maar het zal dus wel aan mij liggen
Heb wel hele goeie herinneringen aan de Navy Russan weekeinden bij Edward en de BBQ's die daar bij hoorden.
( helaas werd er slecht pils geserveerd
)
De behulpzaamheid van veel mensen hier voelt wel als een warm bad maar dat is vooral 1 op 1, of het groepje wat meedoet.
Maar waar is Bareld, waar is de Oostenrijker, Ray, Norbert?
Pfft, toch weer terug on topic
MarcS "Ruben, als je nog eens langsfietst en de zon schijnt kijk dan of ik niet toevallig een glaasje "Super" onder de kurk heb"
Die staat Marc, moet die super voor af na het fietsen
Christiaan "Maar sinds ik Duvel tripel hop "ontdekte" dit voorjaar, al meer Duvel gedronken dan ooit tevoren"
Aangezien Duvel 1 van mijn favoriete bieren is moet ik die nodig eens proeven
Erwin "binnenkort elders 620 liter brouwen volgens ons eigen recept. Een dubbel om mee te beginnen..."
Goed bezig! Wanneer en waar kan ik proeven?
Gerard "Als zelfs een serieus onderwerp als "Waar is iedereen?" binnen een paar reacties uitmondt in een vele pagina's lange discussie over bier en dat op het forum van een vereniging van Land Rover liefhebbers, dan ga je je toch afvragen of je voor "Land Rover praat" niet beter op een bierforum kan kijken ....
Als je goed leest is het mijn eigen schuld dat dit topic in bier "ontaard"
Maar waar kan je beter over praten in de kroeg dan bier?
Het topic was van mij wel serieus bedoelt om meer leven in de "bierbrouwerij" te blazen hier.
Gezien de lengte van het draadje en de leuke reacties wel een beetje gelukt.
En zelf hou je kennelijk ook wel van een Duvel
PPW "ben al jaren LRCH lid, maar heb niet zoveel " bonding" met het gemiddelde lid...
ook niet op evenementen, krijg niet echt het gevoel van gezellig/welkom/enz."
Edward "Al voel ik mij op Lrch evenementen ook niet echt thuis, dus het zal vooral aan mezelf liggen....."
Ik heb dat gevoel ook. Was vorig jaar op weg naar een LRCH evenement, maar kon het niet vinden.
Had onderweg een hartelijk contact met een mede zoeker, samen verder gezochten gevonden, leuk!
Bij het evenement aangekomen veranderde hij in een stugge figuur die in zijn eigen clubje dook alsof hij ons niet kende, jammer.
Denk toch niet dat dit "autistisch" gedrag hoort bij een laro of Def rijder, hoewel het misschien wel eigenzinnige mensen zijn.
Toch kreeg ik tijdens dit evenement het onbehaaglijke gevoel dat er exclusieve clubjes zijn.
Maar het zal dus wel aan mij liggen
Heb wel hele goeie herinneringen aan de Navy Russan weekeinden bij Edward en de BBQ's die daar bij hoorden.
( helaas werd er slecht pils geserveerd
De behulpzaamheid van veel mensen hier voelt wel als een warm bad maar dat is vooral 1 op 1, of het groepje wat meedoet.
Maar waar is Bareld, waar is de Oostenrijker, Ray, Norbert?
Pfft, toch weer terug on topic
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Roger B.
Bareld heeft zijn disco verkocht begin 2012...rijdt alfa meen ik tegenwoordig
gone
Roger B. schreef:Bareld heeft zijn disco verkocht begin 2012...rijdt alfa meen ik tegenwoordig
Heeft Bareld z 'n Disco helemaal perfect verkocht! Prachtige auto helemaal door hem opgebouwd.
Jammer, maar logisch dat hij dan weg is hier....
Wel een verlies qua kennis voor dit forum dan
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Oostenrijker?? je bedoelt die 90-200tdi? die had hij toch verkocht? ben even z'n naam kwijt.. werkt bij Deutsche Bank toch?
geloof dat ik al met al maar een kleine 5 mensen van LRCH daadwerkelijk ken, maar zal komend weekeinde wel veranderen in Maka...
geloof dat ik al met al maar een kleine 5 mensen van LRCH daadwerkelijk ken, maar zal komend weekeinde wel veranderen in Maka...
― Robert Downey Jr.
― Robert Downey Jr.