Luke, je kunt toch , idd gewoon, een stuk uit je chassis zagen/slijpen, en dat identiek vervangen?
Daar waar de lasverbindingen komen goed en ruim voldoende "vlees"crieeren en rondom vollassen, rekening houdend met het willen trekken van het materiaal vanwege oa hittevorming?
Met andere woorden, een beetje in etappe's werken.
130; een koker in een koker idee, waarbij de grote koker aan de zijkanten een aantal ovaalvormige gaten/sleuven heeft, waarin vervolgens een extra lasnaad is gelegd op de binnenkoker, lees de originele chassis bint(20 cm hoog)
Intern lopen de originele chassis binten niet geheel door , door de grotere koker(jouw"mof").
maw: de kopse kanten raken mekaar niet.
wil je een stuk chassisbalk vervangen, zaag dan een trappetje, op 20 cm hoogte van het chassis: 10 naar beneden, 10 opzij, 10 naar beneden.Dus 30 strekkende cm "vlees".
dit al dan n iet complimenteren met 2 schetsplaten aan de zijkanten.
https://skydrive.live.com/?cid=16722e5a ... dfKKVze8SASOHEE!, m'n eerste link alhier!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is