Hallo,
Ik ben me aan het orienteren op een landrover camper.
Ik heb op het web de uitvoering van een frans bedrijf, PSI l’Azalaï, gezien wat mij er aanspreekt.
Is er iemand op het forum die iemand kent die zo´n uitvoering heeft. Ik zou graag in kontact komen met die persoon.
Groet Nick
land rover camper azalai
Re: land rover camper azalai
Hoi Nick,
Ik dacht dat Azalai engels was, http://www.azalai.co.uk
Ziet er wel netjes uit.
Groet Ron
Ps: succes met je zoektocht
Ik dacht dat Azalai engels was, http://www.azalai.co.uk
Ziet er wel netjes uit.
Groet Ron
Ps: succes met je zoektocht
110-Td5 X-tech 2006
Bij de zuiderburen heeft iemand er wel eentje:
www.xrover.be/Xforum/viewtopic.php?f=98&t=58309
Kijk ook eens naar PSP. Zelf erg gecharmeerd van wat PSP van een 130 kan maken.
http://psp-expeditioncampers.com/page/136/0/Home.html
www.xrover.be/Xforum/viewtopic.php?f=98&t=58309
Kijk ook eens naar PSP. Zelf erg gecharmeerd van wat PSP van een 130 kan maken.
http://psp-expeditioncampers.com/page/136/0/Home.html
Hoi Ron en dixo,
Ik dat ook dat het een engels bedrijf was, maar deze maken de camper, de unit worden in frankrijk gemaakt.
Het zwitsere bedrijf Azalai GmbH maakt de campers op de zelfde manier.
Dixo, uiteraard had ik ook gekeken bij PSP, mooie campers, maar met 2 volwassenen 1 kind en 3 honden heeft de azalai wat meer woonruimte.
Ik zag op de site van boescampers een plaatje staan van een azalai, ga daar ook informeren.
Ik zal ook eens op de belgisch site kijken.
Ik zou graag een azalai willen bekijken, om te kijken of wij voldoende ruimte hebben, vandaar.
Groet Nick
Ik dat ook dat het een engels bedrijf was, maar deze maken de camper, de unit worden in frankrijk gemaakt.
Het zwitsere bedrijf Azalai GmbH maakt de campers op de zelfde manier.
Dixo, uiteraard had ik ook gekeken bij PSP, mooie campers, maar met 2 volwassenen 1 kind en 3 honden heeft de azalai wat meer woonruimte.
Ik zag op de site van boescampers een plaatje staan van een azalai, ga daar ook informeren.
Ik zal ook eens op de belgisch site kijken.
Ik zou graag een azalai willen bekijken, om te kijken of wij voldoende ruimte hebben, vandaar.
Groet Nick
Nog een van de vele (!) mogelijkheden:

(klik op het plaatje)
Met feiten onderbouwen kan ik het niet, maar ik heb zo het idee dat dit soort campers over het algemeen niet zo ruim van opzet is dat je er 'comfortabel' met 2 volwassenen, 1 kind en 3 honden in kunt leven. Dit is dan slechts gebaseerd op de plaatjes die ik zo al gezien heb van dit soort campers.
Zelf hadden wij jaren geleden een afzet-unit van BEKA speciaalbouw op een Amerikaanse Ford Ranger. Erg ruim van opzet maar niet voor jouw gezinssamenstelling ! Ook geweldig qua gebruikte materialen en algehele kwaliteit !
Nederlands fabrikaat dus dichtbij huis en naar mijn idee zeker de moeite van het bekijken/overwegen waard !

Rob

(klik op het plaatje)
Met feiten onderbouwen kan ik het niet, maar ik heb zo het idee dat dit soort campers over het algemeen niet zo ruim van opzet is dat je er 'comfortabel' met 2 volwassenen, 1 kind en 3 honden in kunt leven. Dit is dan slechts gebaseerd op de plaatjes die ik zo al gezien heb van dit soort campers.
Zelf hadden wij jaren geleden een afzet-unit van BEKA speciaalbouw op een Amerikaanse Ford Ranger. Erg ruim van opzet maar niet voor jouw gezinssamenstelling ! Ook geweldig qua gebruikte materialen en algehele kwaliteit !
Nederlands fabrikaat dus dichtbij huis en naar mijn idee zeker de moeite van het bekijken/overwegen waard !

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
Voor mij zondermeer de ultieme camperunit om op een 130 te bouwen.
Onlangs een exemplaar bij mij in de buurt bekeken op een Toyota.
Uitermate doordacht ontzettend sterk en toch licht.
Alleen wel schrikken, de prijs !
De Engelse dealer gaf een prijs door van 60000 pond excl. btw en vooropgesteld dat je al een 130 hebt.
Ik ga zelf een unit bouwen maar wel met de azalai in gedachten.
groet, Janjacob.
De Engelse dealer gaf een prijs door van 60000 pond excl. btw en vooropgesteld dat je al een 130 hebt.
groet, Janjacob.
janjacob schreef:Voor mij zondermeer de ultieme camperunit om op een 130 te bouwen.
groet, Janjacob.
Hoorde laatst dat Lelycampers een 2ehands unit in de aanbieding heeft voor 3500euri, kun je niks voor bouwen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968