vandaag valt met veel plezier het nieuwe landrover magazine op de deurmat. ik denk bij me zelf "die ga ik eerst weer even door lezen". sla ik het blad open staat het helemaal vol over het jubileum weekend, met allemaal prachtige foto,s. hadden we net dit weekend een beetje verwerkt en een plaatsje gegeven met het vooruit zicht dat het nog maar 58 maanden duurt eer we weer zo geweldig weekend kunnen gaan meemaken.
we slaan het blad open en bam weer terug bij af, wat doen jullie ons aan! weer alle geweldige gevoelens terug maar nu bekeken vanuit mijn werkplek!
hadden jullie geen waarschuwing op het blad kunnen zetten!
dus voor de gene die het blad nog niet hebben gelezen, heb ik het volgende advies:
zoek een rustig hoekje waar je het eerste 2 uur niet gestoord word, zet een flinke doos zakdoeken naast je ( dit voor tijdens het lezen van het blad en de bij behorende emotionele momenten), een paar flessen alcohol voor als het blad hebt uit gelezen zodat je het verdriet dat het nog 58 maanden duurt kan verdrinken.
stiekem vind ik het natuurlijk een geweldige uitgave! en nogmaals bedankt voor de super dagen waar wij nog zeker 57 maanden op kunnen teren.
magazine 3/4 wat een klote uitgave!
-
Dennis Crusio
Re: magazine 3/4 wat een klote uitgave!
Goed dat je het zegt. Doe ik mijn brievenbus morgen pas open. Heb ik een hele dag de tijd.

Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
-
Dennis Crusio
ja erwin een gewaarschuwd mens telt voor twee! have fun met lezen, wij kregen er weer de goede gevoelens bij!!!
-
Lucas van Lierop
Ik heb het helaas allemaal moeten missen
, ik ga het maar niet lezen...
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
ik was er ook niet bij. plastic is er al af. blijft hier nog even dicht geslagen liggen
Ik heb hem net in een anderhalf uur van voor naar achter doorgelezen. Kan niet wachten tot het volgende evenement.
Groeten
Dennis
Groeten
Dennis
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
- GJ Disco 300 Tdi
lag nog niet in de brievenbus.
Helaas morgen overwerken, moet k weer langer wachten om te zien wat ik allemaal gemist heb...
Helaas morgen overwerken, moet k weer langer wachten om te zien wat ik allemaal gemist heb...
Disco 1994 300TDI
- Richard Vonk
en wat een onzin om dat magazine 3/4 te noemen.....hij is eerder 2 keer zo dik als normaal en niet een kwart dunner.....
(heerlijk zitten lezen vanavond thanks voor dit lees plezier!
Go Far by Dakar
- GJ Disco 300 Tdi
3/4 magazine nog helemaal niet binnen gehad.
Disco 1994 300TDI