Drank maakt meer kapot dan .......

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Tjalf Bloem

Drank maakt meer kapot dan .......

Berichtdoor Tjalf Bloem » 26 Jun 2013, 16:35

Grrrrrrrr

Stap ik vanochtend in, ligt er een fles bij de pedalen. Wat gek, waar komt die nou vandaan? Nou via het achteruit dus..... :evil: :evil:

Politie gebeld, "Wat erg meneer. Dit is vandalisme daar doen we niks mee" :geek: Vorige maand stond ik geparkeerd op de inrit voor mijn carport. Een inrit die hier speciaal voor is aangelegd! Bon van 89 euro voor parkeren op de stoep.... Ja in Almere kan het allemaal.

Nu stond ie overigens op mijn erf, onder de carport.

groetjes,
Tjalf
Bijlagen
fles1.jpg
fles2.jpg
fles3.jpg

piet_g

Re: Drank maakt meer kapot dan .......

Berichtdoor piet_g » 26 Jun 2013, 19:01

wow das balen.. dan hebben ze nog hard moeten gooien om die fles door de ruit daar te krijgen.. als ze de ruit gemist hadden, hadden ze dan waarschijnlijk een deuk in het plaatwerk gegooid..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Willem_G

Berichtdoor Willem_G » 26 Jun 2013, 19:50

Vandalisme? Ammehoela. Dat is gewoon vernieling 350 Strafrecht.

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 26 Jun 2013, 20:21

Tjalf neem van me aan dat ik met je mee baal en me, voorzichtig uitgedrukt, ook groen en geel erger aan dit soort zaken maar .................. 'elk nadeel heb z'n voordeel !' , in ieder geval voor mij in dit geval.

Toen ik de foto van de achterdeur en je avatar zag dacht ik: YES, dattissum !

Ik was n.l. al een tijdje hier naar op zoek DUAL BATTERY. Uit m'n eerdere tijd op het forum wist ik me nog te herinneren dat het een metallic blauwe Defender betrof waar iemand op uiterst professionele wijze allerlei aanpassingen e.d. had gedaan.
Natuurlijk heb ik toentertijd een bladwijzer voor jouw webpagina gemaakt maar ja intussen ben ik een paar computers verder dus ......... ;)

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 26 Jun 2013, 20:53

piet_g schreef:wow das balen.. dan hebben ze nog hard moeten gooien om die fles door de ruit daar te krijgen.. als ze de ruit gemist hadden, hadden ze dan waarschijnlijk een deuk in het plaatwerk gegooid..

Ach, iets lager en de fles was misschien tegen het reservewiel teruggestuiterd en met een beetje geluk had ie hem dan tegen zijn kop gehad.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 26 Jun 2013, 22:48

Erik Peters schreef:Ach, iets lager en de fles was misschien tegen het reservewiel teruggestuiterd en met een beetje geluk had ie hem dan tegen zijn kop gehad.

Ja en? Dat doet toch niks af aan het feit dat dit gewoon opzettelijke vernieling is? Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

piet_g

Berichtdoor piet_g » 27 Jun 2013, 08:25

Dat wilde ik ook niet zeggen.. je hebt gewoon respect te hebben voor andermans spullen.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

R1200C

Berichtdoor R1200C » 27 Jun 2013, 09:56

Te triest voor woorden dit. Helaas herken ik de reactie van de politie maar al te goed. Wij wonen langs een doorgaande weg die door de jeugd gebruikt wordt om van en naar de uitgaansgelegenheden te gaan. Regelmatig liggen er flessen (al dan niet kapot) en andere rotzooi in de voortuin of langs het fietspad. En op "speciale" dagen als rondom de kermis, Koninginnedag etc. moet je alles binnen hebben. Borden worden uit de tuin gerukt, het spandoek met ons logo is tot twee keer toe weggehaald (ligt dan ergens bij de buren in de tuin) en de laatste keer werd het (zonder dat er een speciale dag aan vooraf ging btw) gewoon kapot gescheurd.

Politie zegt "Doe vooral aangifte" maar als je dan vervolgens vraagt wat er mee gedaan wordt krijg je niets te horen.

Buurman (met grondverzetbedrijf) heeft drie vlaggenmasten die regelmatig het slachtoffer waren. Hij heeft dat opgelost door een paar keer 's nachts in de buurt te blijven en de jeugd er op aangesproken. Sindsdien is er bij hem niets meer gebeurd.

Hoop dat je verzekering er trouwens anders over denkt dan de politie (al vraag ik me af of de politie gelijk heeft, want dan zouden ze ook niet meer op mogen treden tegen graffiti spuiters etc...).
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 27 Jun 2013, 10:56

Aaah superk#t!, ik ben hier altijd zo bang voor, zeker als mijn project straks helemaal af is. Ze hebben mijn ouders auto ruit al een keer in te slagen om spullen te jatten (gelukkig mislukt) ik denk er over om mijn achterruit van polycarbonaat oid te maken, misschien iets minder mooi etc maar wel slagvast.
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 27 Jun 2013, 11:23

Ja, en dan slaan ze een zijruiten in'''

Voorkomen kun je dit niet echt.

Polycarbonaat krast als een gek...in notime matglas
gone

Terug naar “Kroeg”