Drank maakt meer kapot dan .......

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
R1200C

Re: Drank maakt meer kapot dan .......

Berichtdoor R1200C » 27 Jun 2013, 11:43

Dan kun je beter een (100% doorzichtige, het is geen golf natuurlijk) folie aan laten brengen. Dat zorgt er voor dat de splinters op de folie blijven plakken.

Heb je een flinke ster in je ruit maar veel minder kans dat zo'n flesje binnen ligt.

Nadeel is wel dat jein geval van nood (te water) weer minder makkelijk de ruiten kunt slopen...
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 29 Jun 2013, 03:01

Wynand Fockink, daar komen goede producten vandaan. Ik ben zelf helemaal geen liefhebber van likeuren maar de jenevers uit hun ketels vind ik fantastisch. Maar dit terzijde. Ik ben blij dat ik op eigen terrein van het appartementencomplex waar ik woon kan parkeren. Met een paar butsen en krassen kan ik prima leven, zolang ik maar zelf heb gemaakt.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

arjan_de_jong

Berichtdoor arjan_de_jong » 30 Jun 2013, 17:09

Dat is mooi klote!
Ze moeten ook gewoon van andermans spullen af blijven!

Ben erg blij dat ik achteraf alleenstaand woon! Toen ik nog bij mijn moeder woonde werd ik ook schijtziek van al die voetballende kinderen tussen de auto's door enzo.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 30 Jun 2013, 17:24

ach, zo heb ik mijn auto een keer gevonden met een mooie lange diepe veeg in het dak met gele verf erin...

ze waren in de straat bezig met het leggen van nieuwe gasleidingen (geel gecoat)... dus ik die voorman aangesproken....

werd keihard ontkend, en ook nooit iets mee geregeld gekregen en ook aangifte hielp niet, ergo..zelf bekostigen of op allrisk claimen
gone

Dommel

Berichtdoor Dommel » 02 Jul 2013, 07:17

Enkele maanden geleden liep ik met beide honden door bos. Toen er een hardlopen naderde heb ik de grote bij de band vastgehouden en de pup liep enthousiast op hem af, zoals een pup dat doet.
Die gozer gaat toch uit zijn plaat... ik word voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ik heb mijn schouders opgehaald en maar niks gezegd...

Nog geen twee minuten later kom ik bij de auto, is de hele zijkant, elk plaatdeel, bekrast en zo ook een lelijk woord op de motorkap. Ironisch had ik de auto twee dagen ervoor bij schadeherstelbedrijf opgehaald voor het monteren van een nieuwe achterbumper vanwege klein ongevalletje in de winter.

Ben 'm nog gaan zoeken... zou graag met m'n Maglite zijn meniscus aan gort slaan... maar uiteindelijk trek je altijd aan 't kortste eind.
Van de regen in de blub.

Freelander 2 TD4 HSE

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 02 Jul 2013, 23:41

Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

In Nederland is maar weinig bos waar een hond los mag lopen, in de meeste bosgebieden dienen honden aangelijnd te zijn.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Edward

Berichtdoor Edward » 03 Jul 2013, 00:31

Erik Peters schreef:Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

In Nederland is maar weinig bos waar een hond los mag lopen, in de meeste bosgebieden dienen honden aangelijnd te zijn.

Zo is het. En dat maakt de reactie van deze hardloper helemaal goed. :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Sebastian

Berichtdoor Sebastian » 03 Jul 2013, 00:46

Edward schreef:

Zo is het. En dat maakt de reactie van deze hardloper helemaal goed. :shock: :shock:

Als de hardloper ook de dader was, is namelijk knap veel plaatwerk in 2 minuten bewerken en niet gezien worden.

Bovendien heeft Erik wel gelijk, zelf was hij "waarschijnlijk" ook niet goed bezig.
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 03 Jul 2013, 00:54

Nog best redelijk wat hoor, hier in Lelystad al in 3 stukken bos. Ook het Sandenbos bij Nunspeet, Veluwe, mag de hond loslopen. Zo zullen er vast nog meer stukken bos zijn.

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 03 Jul 2013, 10:37

Zijn wel ineens twee verschillende discussie door elkaar.
Voor de eerste geldt dat je gewoon van andermans spullen hebt af te blijven.

Voor die andere discussie geldt altijd dat in een bos waar de hond los mag deze ten alle tijden onder appel hoort te staan, dus zou die hardloper daar geen last van mogen hebben gehad.
Hier in Drenthe worden steeds meer " losloopgebieden" weer " aandelijnloop" gebieden omdat de overlast te groot is van honden die niet luisteren (of van bazen die de moeite niet nemen...)
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Terug naar “Kroeg”