Zo blij als een kleuter!

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re: Zo blij als een kleuter!

Berichtdoor Edward » 22 Jul 2013, 23:24

Klopt, ik moest er ook aan wennen in het beging. Ze zijn nogal sportief ogend voor een Def. Maar ze zitten echt zo lekker dat ik dat voor lief neem. Ik vind ze nog beter dan de nieuwe stoelen van de 2013 optie.

Voordeel is ook dat ze nogal "premium" ogen. Dat past wel bij de rest. ben ook met een roofconsole bezig, maar dan van alu met Amerikaans Notenhout. Die TF is zo plastic. De hemel bekleed ik opnieuw met zwart alcantara achtig spul dat goed afwasbaar is en de deuren krijgen notenhouten greeplijsten omdat ik originele panlen kut vind zitten en mijn knie altijd ruzie heeft met de deurgreep. En passant ben ik een nieuwe open seatbase aan het maken met een vlakke vloer zodat ik en m'n achterpassagiers onze voeten kwijt kunnen en de nieuwe cubby is ook geknipt en gezet.

Nou eerst effe een nieuwe huifdraagconstructie maken want die Hannibal poten voor het roofrack is toch ECHT GEEN PORUM, dus die ga ik toch niet gebruiken. Nieuwe achterbumpers voor de hoeken zijn al klaar en het roofrack is verder ook klaar met een lamp of twaalf erop. :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 23 Jul 2013, 10:43

De blije kleuter is dus bezig met een complete make-over.

Waar blijven de before-and-after foto's van al dit moois ??

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 23 Jul 2013, 18:59

Landmarcs schreef:De blije kleuter is dus bezig met een complete make-over.

Waar blijven de before-and-after foto's van al dit moois ??

Groeten MarcS

Nee hoor, is voor mij geen make over, gewoon een beetje klooien. De roofconsole en cubby had ik al klaar, alleen kreeg ik 1 naadje niet naar m'n zin dus heb ik ze even naar m'n stoffeerder gebracht om dat te doen en toen had hij er gelijk een klant voor! Dus nu mag ik weer. :lol: :lol:

De vlakke vloer met de seatbase is in opdracht van een kennis, maar ik maak er ook gelijk 1 voor mezelf. De huif zit al een onderbouw onder met kasten voor kampeerspullen etc, die bevalt zo goed dat ik er een (soort van) productieversie van wil maken die ik ook aan klanten kan leveren.

Foto's doe ik zelden aan. heb er geen lol in om te maken en al zeker niet om ze op een blog oid te plaatsen.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 24 Jul 2013, 00:01

Tja, het komt vaak op hetzelfde neer: De "complete make-over" en "een beetje klooien". ;)

Groeten MarcS

Terug naar “Kroeg”