uit OGT topic, chat over APK datum en invoerdatum

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

uit OGT topic, chat over APK datum en invoerdatum

Berichtdoor Roger B. » 20 Mei 2013, 23:26

fenix2 in Oost Gelre Treffen Topic schreef:die datum gaat hier in de agenda en als mijn 109 apk heeft, zou ik zomaar langs kunnen komen :)

groetjes, Fenna

:lol: :lol: volgens je onderschrift 7-8-2012 toegelaten in NL, dus dat zou betekenen tot 7-8-2013 APK :lol: :lol:
dus die smoes werkt niet :lol: :lol:
gone

Dixo

Re: Volgende OGT (Oost Gelre Treffen) weer op komst

Berichtdoor Dixo » 20 Mei 2013, 23:30

Buitenlandse APK overgenomen, of zelfs ingevoerd zonder APK...kan allemaal nog ;)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 20 Mei 2013, 23:59

ohja, vergeet telkens dat de RDW klakkeloos een buitenlandse APK overneemt, en dat de TUV dat bijna per definitie weigert...... verder is toelating toch zeker altijd die overgenomen APK OF nieuw toch?? of krijg je gewoon een kenteken zonder geldige APK en mag je de weg weer op?? ( sta nergens meer van te kijken in NL)
gone

arjan_de_jong

Berichtdoor arjan_de_jong » 21 Mei 2013, 12:59

Je kan gewoon naar de RDW om een nl kenteken te krijgen zonder een apk. Je moet daarna zelf de apk regelen of de auto in de schorsing doen.
Zo heb ik dat ook gedaan. Enkel naar de RDW voor het kenteken en daarna op mijn werk de apk gedaan.

@ Fenna, wist niet dat je zo snel al voor de apk ging. Rest van je remmen al OK? Ik moestvn nog meer bij paddock vandaan hebben maar moest daarvoor even wachten tot vakantie geld.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)

fenix2

Berichtdoor fenix2 » 21 Mei 2013, 17:06

@ Roger,
7-8-2012 idd het NL kenteken en per 7 -10-2012 geschorst omdat ik geen tijd meer had om voor mijn erg drukke winter nog de remmen in orde te krijgen en de peug had met spoed een nieuwe koppakking nodig... Alleen beetje zonde geld van de rdw prent voor geen apk :(
Na het RDW bezoekje bleek de hoofdremcilinder te lekken. Een deel van de remvloeistof druppelde zo de rembekrachtiger in met catastrofale gevolgen...

@Arjan,
Dat van het vakantie geld ken ik ;-)
Deze week ga ik shoppen voor resterende onderdelen om de remmerij (en een paar lekkages) op orde te krijgen. Als ergens in de eerste twee weken van juni dan de handremschoenen bij mij zijn, is het mij vroeg genoeg.

groetjes, Fenna
Afbeelding

Terug naar “Kroeg”