Beste lot genoten.
Ik rij nu toch al heel wat jaren landrover, en verbaas me er ook steeds over dat mensen roepen dat het geen betrouwbare auto zal zijn.
Het lekt /rammelt en komt nergens. Tenminste dat is dan hun mening.
Mijn ervaring is toch echt anders.
Ik heb nog nooit een landrover gehad die me niet thuis heeft gebracht.
Ik geef toe dat ik best weleens met de billen bij elkaar de laatste kilometers heb afgelegd, maar ik kwam altijd nog thuis.
Maar vanavond werd het toch nog even spannend.
Na een ontspannend ritje had ik in eens geen gas meer, en dan net toen ik een viaduct op reed .
Blijkt de gas kabel gebroken ,shit happend`s maar ja en dan geen gereedschap in de auto, alleen zo een vouwtang/mes ding die ik een keer van mijn dochter heb gehad voor Vaderdag.
Met dit tang dinges heb ik een stukje ijzerdraad van een hek geknipt en hier mee de gaskabel provisorische weer aan elkaar gezet en ja hoor zo kom je toch weer thuis.
zo kom je toch weer thuis
-
Roger B.
Re: zo kom je toch weer thuis
was te verwachten hê......zo'n vouwtang-mes noemen ze vast wel eens een survivaltool

gone
ja dat is waar , ik kwam er echt niet op dus dan maar vouwtang ding.

-
Dennis Crusio
- arjan_de_jong
En nu je dochter weer even goed bedanken voor die tang! 
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
Ziet er goed uit.
Ik heb zelf eens hetzelfde gehad. Met een zwitsers zakmes en een sleutelhanger heb ik toen hetzelfde bereikt.
Dat krijg je ook alleen voor elkaar met een Land Rover.
Ik heb zelf eens hetzelfde gehad. Met een zwitsers zakmes en een sleutelhanger heb ik toen hetzelfde bereikt.
moet zeggen dat ik gezien de status van onze land rover, de gereedschapskist een standaard uitrusting gemaakt heb
.
maar handige oplossing idd..
maar handige oplossing idd..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
If you can't fix it with Ty-raps and Duct tape it ain't worth fixing!

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
richhend schreef:Ziet er goed uit.
onzin natuurlijk, deze truc past de wegenwacht Wegeneacht al sinds jaar en dag toe bij gebroken gaskabels, en echt nie alleen maar bij landrovers
gone