Thomas Td5 schreef:Roger B. schreef:en jij hebt een offroad cursus nodig om bewust tr zijn van potentiele gevaren? gewoon gezond verstand houd me al 8 actieve offroadjaren letsel vrij, ook niet ingecalculeerde schade aan mij. auto heb ik in het terrein niet gehad.
en mijn discos kwamen echt wel verder dan wat greenlanepaadjes
Het kan nooit kwaad. En bovendien zie je mensen op evenementen soms dingen doen....

Die kunnen wel een cursus gebruiken dan....
het kost een hoop geld, en die mensen die jij dingen ziet doen....misschien vind jij dat wel enger dan dat het is.... en misschien nemen die mensen wel bewust een zeker risico.
Ik heb een dagje mogen meerijden met een instructieteam, als ik zo langzaam als die vinden dat je moet rijden, zou moeten rijden in het terrein verkocht ik vandaag nog mijn offroad-to be range, want dan hoeft het voor mij niet....Kortom, ik doe ook dingen die je zeer zeker niet geleerd krijgt op zo'n cursus...... is dat dan per definitie gevaarlijk(er) of onverantwoord? in mijn optiek niet.... zoals gezegd... heb nog geen niet-ingecalculeerde schade (wel ingecalculeerd voor- en achterbumper gemold van de D2) gereden in het terrein, en ook geen letsel in welke vorm dan ook opgelopen tijdens bezigheden tijdens offroaden.... dus met gezond verstand en niet macho doen kom je een heel end