marcenvon schreef:Vandaag sprak ik iemand op de manege met een RRC op LPG uit 1973 die er dag en nacht mee rijdt. Daarnaast heeft hij nog een Porsche uit 1986. Hij vertelde doodleuk dat die regeling er vanwege zijn soort mensen kwam, maar dat hij met zijn RRC er mooi net geen last van zou krijgen. De 911 gaat gewoon in de wintermaanden dan in de schorsing.
En ik mag daar dus straks MRB voor gaan betalen. 1x in de week naar de manege, 1x in de week naar de supermarkt, af en toe een tripje in het weekend met de familie en op vakantie.
Marc
Nou nou, het is me wat hoor! Al die lieden die gewoon gebruik maken van wat de wet voorschrijft. Alsof het criminelen zijn!
Als ze morgen de btw verlagen naar 19%, ga je dan toch gewoon braaf 21% betalen omdat je geen misbruik van dat voordeeltje
wilt maken? Ik weet wel dat als de huidige plannen definitief worden, ik dan m'n rrc uit 85 aan de straatstenen verkoop, en dan
mooi een mercedes w116 op lpg ga kopen en die dan als dagelijkse auto ga gebruiken, gewoon omdat dat kan en mag, want als
de regering denkt mij en oor aan te naaien, naai ik ze op deze manier terug, ha!