akkoord mrb!!! niet gunstig...........

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
R1200C

Re: akkoord mrb!!! niet gunstig...........

Berichtdoor R1200C » 16 Mei 2013, 20:16

Het getal 400.000 is nergens op gebaseerd. Maar ik doel op organisaties als KNAC, LRCH en ongetwijfeld nog een tiental andere organisaties die op vergelijkbare manieren bezig zijn om in Den Haag wat te laten horen en de mensen die inderdaad zelf een mail sturen. Als die allemaal onder 1 vlag gaan varen heb je een aantal waar je wat aan hebt. Nu is het heel makkelijk voor Weekers c.s. om partij 1 tegen partij 2 uit te spelen en zo de tegenstanders stil te houden. Verdeel en heers politiek. Praat met de ene partij, sluit de andere partij(en) buiten, doe alsof je naar ze luistert en pak daarna gewoon je eigen plan er weer bij omdat je voor 8000 man (tegenover 17 miljoen) geen uitzondering wilt/kunt maken.

Maar voel je vrij om het niet met me eens te zijn ;)
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Edward

Berichtdoor Edward » 16 Mei 2013, 20:34

Lrch is geen partij in deze. :shock: :shock:

En de paar clubs die wel mee onderhandeld hebben zijn het niet eens, die hebben allemaal een eigen agenda. Dus als er dan een belangengroep opstaat die al eerder een wet! teruggedraaid heeft gekregen, dan zou je denken dat wij allemaal staan te springen om die lui te steunen. NIET DUS.... :roll: :roll:

Prima, maar hou dan ook op met janken.

Mij kan het nie zoveel boeien nie, het raakt me niet. Mijn auto's zijn óf grijs kenteken óf oud genoeg. De motoren worden voor de volle mep aangeslagen, maar ja dat is 100 euri oid per fiets. Dat trek ik wel. :shock: :shock:

Maar kennelijk ben ik solidair met een groep huilers die zelf niet eens solidair is. :D :D
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

R1200C

Berichtdoor R1200C » 16 Mei 2013, 20:54

Waar maak jij op dat ik deze mensen niet steun??? Lekker makkelijk lullen Ed, gewoon denken dat ik me er niets van aan trek en dat ik niets doe omdat dat mooi in jouw straatje past. Wederom een knap staaltje van stemmingmakerij.

Ja, D'n Harrie is (nu nog!) oud genoeg om niet in de problemen te komen.
Ja, Ons Marie is een grijs kenteken.
Ja, mijn motor kost zo weinig dat ik me het kan veroorloven haar te houden.

Maar betekent dat dat ik me geen zorgen maak over de ontwikkelingen en er actief mee bezig ben? Nope!

Want in tegenstelling tot sommige mensen heb ik niet de illusie dat het hier gaat stoppen. Misschien is 40 jaar inderdaad een grens die in steen gebeiteld staat, maar ik steek mijn handen daar niet voor in het vuur als straks een significant deel van de huidige dagelijkse rijders op 40+ overstapt. Grijs kenteken rijden voor kleine ondernemers op de manier waarop wij het kunnen zal ook wel eens ter discussie komen te staan als iedereen straks gaat proberen om een KvK te regelen en de belastingdienst probeert te overtuigen dat ze genoeg uren in hun fake webwinkeltje steken. En als straks de oldtimers zijn leeggezogen komen de motoren vanzelf aan de beurt.

Dus ik zit met 3 potentiële geldverslinders die mij veel pijn zullen doen als ik ze stil moet zetten of zelfs moet proberen te verkopen. Daarnaast het feit dat we net een huis hebben gekocht (ja joh, pleur die hypotheekrente aftrek maar meteen weg want mijn huis is afbetaald en meer van dat soort gewauwel) en dat flink hebben verbouwd om er wat moois van te kunnen maken. En wat dacht je van het ontzettend leuke gegeven dat er bij mijn vorige werkgever flink wat mensen uit mochten, vooral die een tijdelijk contract hadden en ik er daar 1 van was.

Dus ga nou niet lopen janken dat mensen die kritisch zijn het per definitie niet met je eens zijn.
Kei veel groeten,

Joost

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Mei 2013, 21:02

joost.... je leest het weer zoalsjij het wil lezen he, zodat je weer kunt doen alsof je afgezeken wordt....

Edward zegt dat HIJ de auto's oud genoeg,op grijs kenteken heeft en de motoren niet veel kosten dat gaat niet over jou... ook die verwijten naar de jankerds die niks ondernemen ertegen zijn algemeen gericht, niet op jou..

en tja Hypotheekrenteaftrek staat al tien jaar op de tocht..... dus daar had je rekening mee kunnen houden... bij de koop van ons huis werd ook een maandlast voorgerekend NA aftrek van wat je terug krijgt voor de hypotheekrenteaftrek.... wij hebben gekeken naar het bedrag dat elke maand naar de bank moet, dus of we het ZONDER de belastingteruggave konden betalen... zolang er wat terugkomt is dat een jaarlijks meevallertje...

en ja, tegenwoordig loop je de kans je baan te verliezen... hebben wij hier ook gehad, en de nieuwe baan betaald een heeel stuk slechter dan de vorige... dan moet je dingen laten en keuzes maken en vooruitkijken..... ooit komt het wel weer goed
gone

R1200C

Berichtdoor R1200C » 16 Mei 2013, 21:11

Roger B. schreef:joost.... je leest het weer zoalsjij het wil lezen he, zodat je weer kunt doen alsof je afgezeken wordt....

Edward zegt dat HIJ de auto's oud genoeg,op grijs kenteken heeft en de motoren niet veel kosten dat gaat niet over jou... ook die verwijten naar de jankerds die niks ondernemen ertegen zijn algemeen gericht, niet op jou

O echt? Joh, dan heb ik die :shock: :shock: , de directe reacties op mijn posts en de grote toevalligheid dat mijn voertuigen precies in zijn voorbeeld pasten compleet verkeerd geïnterpreteerd. 1000 maal excuses aan iedereen die er aanstoot heeft genomen dan!
Kei veel groeten,

Joost

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Mei 2013, 21:17

R1200C schreef:
O echt? Joh, dan heb ik die :shock: :shock: , de directe reacties op mijn posts en de grote toevalligheid dat mijn voertuigen precies in zijn voorbeeld pasten compleet verkeerd geïnterpreteerd. 1000 maal excuses aan iedereen die er aanstoot heeft genomen dan!

ja, ed heeft een 130: GRIJS, een disco: Grijs, twee Series, beiden Ouder dan 40 jr, en hij heeft een paar motoren ( JA meervoud, zoals ook in zijn bericht....en nog belastingvrij ook nu, meen ik, ook zoals in zijn voorbeeld....als ik me goed herinner heb jij één motor die nog niet belastingvrij was.)

Dus ja... lichtelijk verkeerde interpretatie
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 16 Mei 2013, 21:19

R1200C schreef:
Roger B. schreef:joost.... je leest het weer zoalsjij het wil lezen he, zodat je weer kunt doen alsof je afgezeken wordt....

Edward zegt dat HIJ de auto's oud genoeg,op grijs kenteken heeft en de motoren niet veel kosten dat gaat niet over jou... ook die verwijten naar de jankerds die niks ondernemen ertegen zijn algemeen gericht, niet op jou

Woehahahaaaa, wie jankt er nou?????? :D :D :D

JIJ vind het nodig om 5! auto's op de dam te hebben staan, JIJ wilt een groot duur huis, JIJ hebt zo'n grote bek dat je nergens een baan kunt houden. En dat is allemaal de schuld van de overheid, je werkgever en alle anderen??? :roll: :roll:

Tuurlijk jonge! Groei eens op man. :lol: :lol: :lol:

En ik ben 100% vóór het afschaffen van de hypotheekrente aftrek! :) :)
Laatst gewijzigd door Edward op 16 Mei 2013, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 16 Mei 2013, 21:22

Zucht, wederom een topic met 12 bladzijden gezever en gezeur....

Volgens mij moeten vele de zaken eens in perspectief gaan zien.....

Ongeacht wat die hobby mij kost, zou ik allang godsgelukkig worden als ik de La Ro hobby weer gewoon eens fysiek zou kunnen uitvoeren.....

En nee ik wens niemand ziekte toe, maar het zet mijn prioriteiten wel degelijk in een ander rijtje dan voorheen...
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

R1200C

Berichtdoor R1200C » 16 Mei 2013, 21:26

Edward schreef:
R1200C schreef:

Woehahahaaaa, wie jankt er nou?????? :D :D :D

JIJ vind het nodig om 5! auto's op de dam te hebben staan, JIJ wilt een groot duur huis, JIJ hebt zo'n grote bek dat je nergens een baan kunt houden. En dat is allemaal de schuld van de overheid, je werkgever en alle anderen??? :roll: :roll:

Tuurlijk jonge! Groei eens op man. :lol: :lol: :lol:

Ah, kijk Roger, je hebt dus geen gelijk met je post. Kennelijk vindt Edward dat ik jank en dat ik iedereen (inclusief Edward natuurlijk, misschien zelfs wel in de eerste plaats) de schuld overal van geef. Het kan ook helemaal niet aan mezelf liggen. Nee, dat is uitgesloten.

Overigens, over dat opgroeien: is dat niet een beetje heel erg de pot verwijt de ketel Ed? :lol:

En als antwoord op Marco: een van de redenen dat ik doe wat ik doe is omdat ik weet dat ik nu gezond ben en er vol op van kan genieten. Jij bent helaas een voorbeeld van hoe het allemaal in 1 klap fout kan gaan, net als anderen in mijn omgeving die nog allerlei plannen hadden waar ze nooit aan toe zijn gekomen. Dat wens ik niemand toe, inclusief mezelf...
Kei veel groeten,

Joost

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Mei 2013, 21:30

tuurlijk vindt Edward dat je jankt, dat vindt ie van iedereen! :lol: :lol: maar dat voorbeeld met die auto's en motoren ging volgens mij ECHT over hemzelf en niet over jou.

verder zoals ik al zei.... het zijn keuzes die je maakt om dat huis te kopen, die auto's te hebben enzovoorts... je eigen keuzes met risico's voor eigen rekening...................is hier niet anders
gone

Terug naar “Kroeg”